dimarts, d’agost 21, 2007

Wai-kiki 17 d'Agost - Festa Espuma amb Alberto Tapia

De nou un divendres més cap a la Wai-kiki no podia faltar, amb la companyia de l’eskary vam anar de nou cap a la discoteca que t’obre camins cap al cap de setmana. Vam sortir de la Seu ben preparats per la festa de l’espuma, amb ganes de festa i de passar-ho be. El viatge d’anada va anar prou be, amb la calma vam arribar sobre les 12:30 allà a Agramunt, vam anar al bar de davant a fer el primer reb-bull, tinc que dir que l’estona que vam estar allà a dintre em va passar prou ràpid per be estat més d’una hora parlant amb l’eskary jeje. Quant ens vam decidir a entrar a la Wai-kiki varem anar directes a la zona de dalt on ja vam estar una bona estona escoltant musica, quant portàvem una estoneta per dintre meu estava pensant, estan sonant algunes cançons diferents i amb un estil una mica particular, però no em vaig fer cas, tampoc no sabia si hi anava algun DJ de fora. Quant va anar passant la nit vam anar a treure el cap a la sala principal a veure com anava la festa de l’espuma, ja que era l’únic lloc on hi havia el sortidor d’espuma. Quina va ser la sorpresa? Jo pensava que allò tiraria molt més material per aquell gran canó però no va ser així la cosa, tota l’estona va estar tirant molt poca espuma i de tant en tant encenien una manguera d’aigua i ruixaven la gent. Vist això vam decidir tornar cap a la sala de musica electrònica a ver si trobàvem algun element conegut, vaig trobar a la Esther que des de l’any passat no l’havia vist i a sobre si em canvia d’estil doncs encara era més difícil de reconèixer-la jeje, ella mateixa em va fer vindre a la Rosa i l’Alba (totes tres de Fuliola) hòstia quina alegria desprès de tant temps sense veure’ns e!. Desprès també vam veure al perako, quin artiste nen!!! Al cap d’una bona estoneta ens vam trobar al pasku que estava allà assentat a una barana i vam anar a saludar-lo i vam estar parlant una estoneta, mentre conversàvem li vaig preguntar per l’Adri si havia baixat o que? I em va dir que si, que estava parlant amb l’Alberto Tapia!!! I cagun dena, jo no sabia pas que i aniria ell, jo content ja vaig anar directe a la cabina a saludar a l’Adri i a l’Alberto i ja vam estar parlant un bon rato. Gràcies a l’Alberto Tapia i al Jordi vam poder passar una bona nit, amb bona musica i espectacle garantitzat.

Aqui es pot veure fotografies generals de l'ambient a la festa de l'espuma amb espuma inclos.





Amb l'Eskary



Aquí amb el crack del perako, gran seguidor del meu bloc jeje



Laguna i Carles, quant temps sense veure'ns i ens trobem sempre al mateix lloc :P



Amb el pasku - Qui esta malalt? xD



Amb l'Esther!



Rosa, per fi ens veiem per la Wok e!



Jordi sempre portant les millors nits a Wai-kiki



Marc crack



Alberto Tapiaa!!




Adri - Albert i Jo



Per acabar una foto artistica xD




PD: Gràcies per aquesta gran nit Alberto Tapia, que em vaig emportar una bona sorpresa al veure que estabes allà.