diumenge, d’agost 05, 2007

Wai-kiki 20 anys!!!!

Per fi va arribar l’aniversari de la Wai-kiki, 20 anys (pensar que jo quant tenia 4 anys ja existia i totalment diferent els estils de música jeje). El viatge va estar format per Pasku, Geri, Abraham i jo que conduïa com un bon nen o sigui res de beure (bueno red-bull i aigua que es bona xD). Per entrar vam tardar 20 minuts aproximadament ja que hi havia bastanta cua, però vam aconseguir una camiseta del 20 aniversari. Una nit que vam poder disfrutar amb el nostre resident J.Ferreras i Abel the Kid & Raul Ortiz, molt bona musica a les dos sales on vaig estar, molt bon ambient i molta festa. Vaig poder parlar amb el Jordi i el Marc que feia temps que no els veia ja que potser feia un mes que no hi anava a la Wai-kiki. La tornada va ser lo millor de la nit, quant els mossos ens van parar en un control d'alcoholèmia on em van fer bufar i vaig donar 0.0, l’abraham va preguntar si el deixaven bufar i en aquell moment com no tenien a cap més cotxe el van deixar bufar i ell va donar 2,7, per rematar la nit va ser el Geri qui va dir si a ell també li deixaven fer i ens van fer tirar el cotxe una mica més endavant perque en aquell moment van vindre més cotxes per fer el control, el Geri va bufar i la maquina va pensar molt jeje i el resultat va ser de 0,60 ja o deia el mosso que si ell era el crack i ja o va clavar ja. Feia dies que no ens trobàvem un control amb uns agents tant amables, gràcies. Per cert va ser la primera vegada que em feien control d'alcoholèmia.

Els 4 mosqueteros



Parada tecnica i fotografia



20 Anys!!!



Amb el Geri



Amb el Pasku



Ambient a la wai-kiki, 100% carregat d'energia i festa



Gogo's fent un espectacle




Amb l'Adri




Espai dedicat a l'abraham jeje