dissabte, d’octubre 07, 2006

1 any de Blog

Ara fara un any, una nit que estaba per aquí al Xat parlant amb l’Eskary i per el cap s’em va passar obrir un Blog per distracció. Així va ser vaig entrar a la pagina de Blogger i vaig obrir un compte i aquell dia sota l’inspiració vaig fer uns quants posts (publicacions) i la cosa va anar creixent mica en mica, pasant per croniques, entrevistes, la canço del dia, videos amb web cam... etc, els que heu anat seguint la trajectoria del blog o podeu veure que a estat un no parar dia darrere dia i com a molt deixant de banda el blog molt poques vegades perque estat ocupat o estat de viatge i no he tingut l’oportunitat d’actualitzar-lo. Pero com dic avui es un gran dia, han tingut que pasar 365 dies per dir que fa un 1 any aquesta pagina i vull donar de nou les gracies a la gent que entreu i llegiu una mica de tot de les coses que poso, del que penso, de lo que m’envolta... una mica de tot com diria. Aixi que aixo espero que pugui arribar més lluny i que tota aquesta gent que m’ha colaborat nomes amb entrar i seguir dia darrere dia doncs per mi es molt, moltes gracies i vull compartir aquest dia amb tots vosaltres (no he organitzat cap festa o sento jeje). Gracies de nou i espero arribar com he dit anteriorment a un segon any com aquest primer. Salut gent.

Aqui us poso el primer fragment del Blog de l’any passat, dia 7 d’octubre tambe:

Benvinguda

Bones, ja era any potser que em fes un Blog d'aquets que tothom te no? ara ja podreu anar entrant cada dia a fer una mica el xafarder a ver que he fet avui o que no he fet jejeje. Ja sabeu podeu donar idees de que posar-hi, de moment aixo comença com una fase Beta o sigui una proba per a ver com pot anar.
Salut



2 comentaris:

Fubu ha dit...

Miralo!!!!!!!!!!!! Muchas Gracias Bro! Asi me gusta que poco que entiendas sea bueno :P Tienes toda la razon, para el Sud jeje.

Fubu ha dit...

I gracies Leus tambe a tu! Al final no vam anar a la Razz, tampoc hi havia la DJ que em deies ja que i anava el divendres jeje o digui mentres estavem a casa de l'eskary ella estava punxant jeje.

Salut :)