dijous, de març 30, 2006

Benvingut al club Toni!

Avui al demati m'examinaba per la practica de conduir, he pasat una bona nit dormint i poden descansar ja que no m'han entrat gaires nervis i jo que pensaba que seria tot lo contrari pero bueno aixi millor, aixi que a les 8 del demati m'he aixecat i esmorzat amb la calma i he agafat porta i he anat cap a l'autoscola a ver que tal aniria la cosa. A les 8:30 pasades he començat l'examen amb el profesor de l'autoscola i la senyora que m'examinaba aixi que hem estat donant com 15 minuts crec + o - voltes i m'ha fet aparcar tot recte allà al costat d'on fan la teorica o sigui al costat de bombers i aixi acabat el meu examen. En resum? el profesor m'ha dit que havia fet alguna errada pero bueno que esperariem que no les hagues contat com molt dolentes i m'ha dit que el truques a les 11 del demati per saber el resultat, aixi que l'he trucat i mmm que m'ha començat molt negatiu amb una bona brometa que m'he le cregut i tot pero despres de parlar una estoneta ja m'ha donat l'enhorabona i ja m'he tret un super pes de sobre. DIA Happy

PD: Vull felicitar al Jordi Grau que ell s'ha tret la Teorica, Felicitats Campio :)