dissabte, de març 11, 2006

Ja son 2 dies

Dijous com es habitual i més d'una vegada ho he comentat, doncs vaig a jugar a futbol al poliesportiu amb els amics per fer una mica d'esport que no sigui dit, doncs aquet dijous va estar prou be ja que erem 12 persones i vam jugar sota mullat un bon rato pero bueno es acostumarti i ja esta (raro que no ens costipesim) pero ara tambe arribat un nou dia a la meva agenda per anar a jugar a futbol que es el Divendres, ahir a les 21 menos 15 minuts em va trucar un amic i em va dir a ver si m'interesaba anar a jugar amb la colla del seu germa i jo li vaig dir que mo pensaria, no va pasar ni un minut que ja estaba a casa canviat-me i direcció al poliesportiu, vaig estar allà esperant i pensaba que no vindria ningu i de cop va començar arribar 10 persones que amb aixo al final vam ser 12 en total i vam poder jugar un partidet, si coneixia algu? doncs nomes al meu amic i a un parell de vistos per la Seu pero als altres ni idea, pero rapid va arribar el joc i els aplausos per les bones jugades, les rialles i alguna que altra xarradeta, aixi que dijous, divendres i molts caps de setmana com dissabte i diumenge tambe jugo a futbol pero aquesta vegada no al camp de gespa sino al camp de CastellCiutat.