dilluns, de març 13, 2006

Debut inesperat

Diumenge despres d'haver anar a dormir tard em vaig aixecar a les 13:30 i despres de dinar vaig intentar localitzar al meu cosi per anar a mirar el Coll de Nargo a Organya ja que si juguem a casa casi sempre els anem a veure i no hi havia manera de localitzarlo aixi que vaig obtar per esperar una mica més per reintentar de nou a trucar-lo, la sorpresa va arribar a les 15:20 +o- que truquen al timbre i jo ja em pensaba que em pasaben a buscar i era aixi pero per anar a jugar a futbol amb el "Coll de Nargo"!!!!! i jo encara estaba amb pijama a casa i tot resakos jajaja aixi que em van demanar si podia anar-hi perque els i faltaba gent i aixi va ser amb 5 minuts i amb les coses minimes vaig disposarme anar a jugar amb el Coll de Nargo contra el Torà, la primera part me la vaig pasar a la banqueta com es obvi pero bueno ja mu vaig pasar prou be perque amb el vent que pegaba que aixecaba la banqueta i tot, abans de que comences la segona part vaig surtir a escalfar al terreny de joc, i aixi va ser vaig jugar tota la segona part pero no es va poder fer res per guanyar aquet encontre ja que vam perdre 0 a 5 :( sap greu pero tampoc no teniem el porter titular sino que si posaben jugadors, lo que vull recalcar es que em van parir una bona falta que vaig surtir volant i tot i no se don vaig treure la rabia jo perque no ni tinc pas, pero em vaig aixecar de cop i em vaig encarar aquell tiu que en feia 2 com jo xDD i li dic tiu de que vas? i ell o aixo es futbol o sento tiu... ja em diras, encara em fa mal la ma ara, despres es va disculpar amablement. El vent durant el partit va ser un gran inconvenient perque si volies fer un pase i bufaba el vent fort doncs tenies que anar amb conte perque la pilota segur que no anaba on tu volies, aixi que el partit va acabar i el meu mini debut va ser una derrota xD
Gracies Xes, Xavi i Geri per vindre a veurem a mi i al Toledo :)

1 comentari:

Fubu ha dit...

jejejeje gracies yaki :P
va estar molt be aquet debut inesperat xD