dilluns, de març 13, 2006

Dissabte Nit

Tot va començar al Mati quant un indiviu em va trucar i jo dormia i em va preguntar si per la nit tenia plans? i de moment no tenia res i em va dir si volia anar a sopar que ell buscaria a unes quantes persones i que jo preguntes a unes altres i aixi va ser mobilitzant-nos vam ser 9 persones (Guti, Culbert, Mari, Maragda, Aida, Silvia, Ioana, Nana i Jo pero tambe hi havia la Monterilla pero estaba treballant al mateix restaurant) vam anar a sopar als Monteros i un bon asurtir de coses vam menjar, cadascu es va demanar lo que volgues de la carta, més el beure que no podia faltar, els brindis perque feia molt de temps que no feiem un sopar, riures, frases xorres entre altres coses van fer un sopar esplendit, despres del Sopar amb un bon puntilla que vam treure d'allà a dintre ens vam dirigir cap a el Meneas (Eneas) i molta gent hi havia dintre i a fora, vaig veure al Pujan que al pobre durant la setmana esta a fora, vaig entrar cap a dintre i la gran sorpresa va ser trobarme al Xavier Moles un company de la meva feina que estaba treballant a Colorado i despres de 3 mesos i mitg a tornat (M'alegro que estiguis de nou aqui Xavi!!) despres de estar parlant 15 minuts i deixar la conversa apartada per un altre moment em vaig disposar a jugar a futbolin... fins a 6 partides seguides (Alba and Patri o sento xDD) Alba i Mireia Salutacions! que tambe us vaig veure i vaig estar parlant amb vosaltres, despres de un bon rato de haver jugat i al final vam donar la partida que haviem guanyat a uns altres perque aixi poguesim anar a la Murga vaig localitzar amb qui tenia que pujar i aixi va ser 10 minuts despres vam començar a pujar cap a la Murga, vaya caminata ens esperaba, mai havia vist el cami de la Murga tant llarg com aquet dissabte, debia ser per el cansansi? no se pero un cop allà ja ens o vam pasar be ja, no recomano sino fumes anar a la sala de fumadors perque de cop ja te coloques de fum xDDDD i despres tens que fer com jo que vaig tindre que anar a fora un ratet a pendre l'aire pero bueno, que consti que jo ja ho he dit. El final de la nit va arribar a les 5:20 +o- ja que es van estarirar un ratet i apartir d'aquet punt vam anar desfilant i vaig buscar amb qui havia pujat per tornar a baixar pero nomes hi havia la Iona i la Mari que estaba amb l'Abert i bueno vam anar baixant fins que encara ens vam agrupar amb un grup més i mica en mica anabem baixant ja que les forces no donaben per gaire més sino per posar el punt mort al cos i que te portes cap a casa a descansar.