dissabte, de març 25, 2006

I el llit?

Son casi les 4 del mati i la Party encara esta ON per els pocs que som (6 persones) les rialles, els comentaris, el mejar, el beure i el xateix amb els que encara estan desperts un divendres. Cal remarcar que estic molt cansat ja que aquesta nit pasada he pasat una mala nit i no se el perque, les drogues? mentida jeje (com diria el Rafa, No te metas en el mundo de las drogas que somos muchos hi hay muy poca) doncs aixo jo ja no i entro desde que mu va dir, aixi que estaba dormint a la meva habitacio tot normal, bueno intentant dormir perque a la 1:30 encara estaba despert un dia de cada dia i jo sobre les 11:30 ja estic roncant, aixi que tomba i tomba al llit i em vaig ratllar de donar tantes voltes i que vaig fer? doncs vaig canviar d'habitacio perque ara a meva casa i sobra una habitacio que es on estaba la meva germana i vaig anar cap allà i pensaba que m'adormiria pero nanai de la vida tampoc va ser... aixi que he vist pasar unes quantes hores seguides i lo mes fort es que aquet demati m'he aixecat de cop a les 8:28 i no se perque m'emparanoiat que tenia que anar a l'autoscola a fer la practica a les 9 pero despres pensant com estaba adormit no era aixi sino que era a les 10 jaja aixi i m'he aixecat a les 9:35 despres de que el despertador toques 3 vegades, aixi que avui anaba molt adormit al demati quant he anat a fer practica de conduir, ja he advertit al Lluis (profe de l'autoscola) i el pobre flipaba pero bueno ja esta acostumat amb mi jaja. Aixi que el cansansi no podra amb mi i a vere quant rato més puc aguantar abans d'anar a dormir o descansar que crec que dormir es el fet de descansar.

Saludo als que queden a la Party que visiten el meu blog. (Nana, Yaki and Rafa)