diumenge, de juliol 02, 2006

Divendres sense Wai-kiki

Aquest divendres no vaig anar a la Wai-kiki, si vaig fer campana i van trucar a casa, com aquell que diu em van pillar, com o justifico aquesta falta? Algú em pot donar algun consell jejeje. Divendres passat vam celebrar que el Guti tancava les ambulàncies ja que ara passen a ser de la Generalitat i ja no seran les seves les quines portin la zona. Tinc que dir que vam començar la nit a les ambulàncies amb una botella de “Moet” que per cert estava molt bo (en vull mes xD) d’allà ja vam sortir una mica entonats com aquell que diu perquè el cava es una mica punyetero, puja rapit. Al FM van anar desprès on un parell de combinats mentre parlàvem i escoltàvem musica, al cap de casi una hora vam decidir anar cap al Ghetto on vam anar a parar a l’Eneas ja que a l’Estolador no hi havia ningú i no ens venia de gust entrar allà. La nit va acabar aviat, bueno... a les 3 per un divendres a la Seu jo crec que esta be no? La Maragda em volia portar a la WOK però ja era una mica tard per arribar i fer un beure i tornar a pujar val mes anar a descansar i l’endemà aprofitar el dia, tal com vaig fer.

1 comentari:

Fubu ha dit...

Vale Demian gracies tiu jejejeje
A vere si ens i veiem algun dia per alli abaix i la liem crack xD