dilluns, de juliol 24, 2006

Festa Major de Coll de Nargó

La festa seguia desprès de Wai-kiki, com he dit teníem que anar a buscar als dos Toledos que ells ja estaven de festa Major. A les 5 en punt vam marxar de la Wai-kiki per poder arribar bastant aviat a Coll de Nargó, així podíem aprofitar una mica la festa d’allà si encara hi havia alguna cosa. El viatge de tornada es va fer curt i un cop allà ens vam trobar als dos Toledos i jo vais proposar d’anar a comprar alguna cosa al Forn a vere si ja tenien alguna cosa feta. Així va anar a la cosa que vam aparcar al costat del Forn i amb el Marc Toledo vam entrar a dintre a comprar alguna cosa, de mentre que que es menjaven això i feien una cigarreta doncs jo vaig aprofitar per anar cap a la Plaça a veure que hi havia encara. En aquell moment estava tocant el grup Escamot Tamarro i la festa encara persistia a la població. Només arribar a la plaça em vaig trobar l’Anna que feia molt de temps que no veia i vam estar parlant un ratet i ja em vaig dirigir més cap a dintre de la plaça a vere qui veia per allí, la sorpresa va ser trobar a la Beth i la Marta que feia molt de temps que no veia i vam estar tambe parlant un bon ratet i on desprès es van dirigir cap al Forn, vaig fer una ullada més per la plaça on vaig veure el Joel, Karpin i Nandin i vaig poder parlar un ratet amb ells, desprès d’estar cap allí vaig marxar cap al cotxe i la sorpresa era que no i era... ja estava ben asustat com els i vaig dir a la Marta, Anna i Beth jeje. El cotxe resulta que estava més amagat cap al carrero, sort que el vaig veure perquè vaig tornar anar al forn. Un cop vam sortir del forn em vaig despedir de les tres noies i vaig anar cap al Cotxe on al costat hi havia l’Ivan i el Jaume i vam estar riguent un mica i nosaltres ja vam desfilar al cap de no gaire cap a la Seu on el dissabte a la tarda m’esperava un cumpleanys.

Aqui la Beth i la Marta amb els components del grup que van tocar abans.

 

Amb la Marta (Gracies Beth per tirar la foto).

 

Encara es pot veure l'Ambient que hi havia sobre les 6 i mitja.

 

L'Ivan ja fent de les seves jeje.



Feia dies que ja havia vist aquesta pintada pero no portava camara per tirar-li una fotografia.