dimarts, de juliol 04, 2006

Enquesta

Avui al migdia quant he arribat a casa he vist al telèfon que hi havia un numero de Barcelona que havia trucat, no em sonava de res a mi ni a ningú de casa, he trucat per mirar a ver qui era però ningú l’agafat així que ja he donat per tancat el tema d’aquest telèfon. He marxat de casa a la piscina i quant he tornat a les 18:00 al cap de no gaire estona ha sonat el telèfon i he vist que era aquest numero, la sorpresa es que era de l’Institut d’estadístiques de Catalunya o algo així mes o menys. Una noia al telèfon m’ha dit si estava disposat a respondre unes quantes preguntes i jo li he afirmat que si que endavant, les preguntes eren sobre tecnologia, preguntant des de si estava content amb la meva connexió d’internet, el seu resultat, si havia tingut algun problema, també m’ha dit si la pagina d’inici la tenia en Català, també quants telèfons mòbils hi havia a casa, si els usabem entre altres moltes preguntes que m’han fet, la pregunta més bona de totes m’ha preguntat si descargaba pel•lícules, musica entre altres coses d’internet jejejeje. Ja tenia ganes de que algun dia em fessin alguna enquesta d’aquestes i que valgués la pena, perquè l’ultima que em van fer només van ser 4 preguntes i la pregunta clau era si fumava o no, quant vaig dir que NO es va acabar l’enquesta jeje. A ver si hi ha alguna altra persona que li fan aquesta enquesta que esta guapa si t’agrada aquest tema.