dimarts, de juliol 11, 2006

Sant Fermin a Wai-kiki

Divendres 7 de Juliol va ser una gran nit a Wai-kiki, ja que es celebrava la festa de Sant Fermin. Vaig baixar amb el Xes i la Eli, on semblava que aniríem plens en principi però a mig camí va fallar gent... El viatge d’anada cap a la WOK va estar tranquil fins a l’arribar, on pocs quilometres abans d’arribar a Agramunt un cotxe ens va adelantar entre nosaltres i un que pujava i va anar més just aquest adelantament d’aquest (capullo). Un cop aparcats ja vam entrar cap a dintre, sempre abans fent una mica de cua a guixetes i per entrar. La ruta que sempre fem es directes a la barra d’adalt, però aquest cop vam variar i vam anar a la que hi ha més amunt, que si te que anar pujant unes escales. De gent de la Seu i rodalies (Organya xD) ja ni havia ja, també vaig veure a les noies de Guissona, gent de Fuliola com no podia faltar, entre tots aquestos semblem ja de la casa. Una gran actuació de Iker Nuñez un DJ que venia desde el Pais Vasc, acompanyat per el DJ resident Jordi Ferreras que es va rapar el cap per cert jeje (I no tinc foto grrr). Vam anar tambe al toro mecànic que hi havia montat, on i va pujar la Núria i la Eli (Xes cagun dena que no i vas pujar putilla jeje). Aquest divendres crec que va ser el dia que vaig estar més estona a la paxanguera on ens o vam passar prou be, la musica era ballable. I poca cosa més vam fer, ja sabeu que sempre em descuido coses ja que no tinc molt cap jeje (alcohol alcohol alcohol alcohol que mata neurones jeje). El viatge de tornada perfecte on a les 7 em posava al llit i podia descansar.

PD: Faltaves tu, ja que em va baixar la moral...

Amb el Xes a l'entrada de la Wai-kiki



A la sala de sobre de tot, com he dit abans, i havia una DJ que sempre i es.



Fotos amb la Nuria

 

 

El Xes amb la Nuria i l'Anna

 

Jo amb les noies de Guissona (Nuria i Anna)



La vaquilla mecanica, i la Nuria montada a ella jeje

 

Venga Eli que tu pots, aguanta aguanta jeje

 

Una mica més animats amb el Xes

 

L'Expedició WOK



Una mica d'ambient a la patxanguera

 

Xes and Eli

 

Vaya figures

 

Xes que radical que ets quant vols jejeje



Integrants de la Seu amb les de Guissona. (Marc Mua que mires xD)

 

La parelleta

 

Amb el Marc

 

El Iker punxant

 

 

Controla be les llums Marc :P

 

Més gent de la Seu



Miki i Ester

 

Jo amb les Gogos

 

Miki amb les Gogos

 

Amb la Rosa



Fuliola Team

 

Xavi crack

 

Vaya tres, quin perill

 

La penya del viatge

 

Les de la diadema jajajaja ben simpatiques elles

 

Ambient paxanguera abans de plegar

 

Els cosins



Amb el fotograf de la Wai-kiki

3 comentaris:

eskary ha dit...

A la foto comentada com:

Integrants de la Seu amb les de Guissona. (Marc Mua que mires xD)

El de la dreta... sembla que ha vist algo molt interesant x'DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Fubu ha dit...

Gracies a tots per els comentaris.

Eskary vaia vaia es molt bona aquella foto jejeje

Demien fem el que podem :P

Yaki, almenys tu vas anar a Pamplona i vas estar a la terra del Sant Fermin.
(Gracies per el Passe Vip :P)

Sala de Lux ha dit...

k chulo k vengas a WKK, buen blog el tuyo, yo trabajo alli, el gogo calvo (aunk ya tengo algo de pelo, jeje) y no me sacas en tus fotos....grrrrrrrrrrrrrrrhaver haver si nos vemos un viernes de estos, cuidate man!!!

JM (ixi)