diumenge, de febrer 26, 2006

Carnestoltes...

La nit va començar a la Colonial mirant el Barcelona que com ja he dit va guanyar 0 a 2, allà vaig estar mirant el partit amb el Xes i el Pujan i fent alguna que altra Moritz perque es lo millor que acompanyar per mirar el futbol, despres de veure el partit voliem fer algun que altre bitllar i vam anar al Drac, allà estaba ocupat i vam marxar cap al Caliu on ens vam tindre que esperar perque tambe estaba ocupat pero bueno cal reconeixer que el bitllar del Caliu va mil vegades millor que el del Drac ja que es una mica més gran. Despres del Caliu vam decidir anar a l'Eneas aixi el Pujan veuria a la seva novia i alli vam fer un altre beure mentres mirabem les disfreses originals que hi havia per allà, entre l'Eneas i l'Estolador anaben disfrasats de Madonna, quins crack, els hi quedaba prou be eh! Cal destacar que per fora hi havia molts bons disfrasos, Abert molt bo el disfras de tiet Manel, un parell més d'amics anaben dels anys 80, algunes amigues anaben de tius dels anys 80 tambe, les mecaniques (les 2 Albes, Cristina,... and company), tambe cal destacar que un dels millors disfrasos que vaig veure que eren els d'unes persones molt altres doncs van ser destrosats perque es van barallar... sempre te que pasar lo matiex aqui a la Seu, estem envoltats de gent que provoca cada cap de setmana una baralla i aixo per ells es la Festa, com no els deixen entrar a cap lloc doncs tenen que burxar als altres... pero bueno que i farem anar aguantant o anar empenyen que diuen, tambe vaig veure al Grau que va estar prou interesant quant vam parlar amb la seva novia (Sandra) eh!. Aixi que la nit tampoc es va allargar molt per la meva part perque a les 3:30 ja estaba a casa vist el plan que hi havia i nomes estabem el meu amic i jo, aixi que lo bo d'avui al demati? no tindre resaka i poder pasar una més bona tarde.

PD: Ei ei que el disfras de les Putilles.Und. tambee estaba currat :) , com em podia descuidar de vosaltres aix...

1 comentari:

Fubu ha dit...

yeah!!!! :)
Ben parit el disfraç...