dijous, de febrer 23, 2006

Que i farem Toni...

Aixo mateix em dic jo quant ja se els resultats de totes les asignatures d'aquet trimestre, de 6 asigntures m'hen queda "1!" :( vaya merda de veritat perque em quedara amb un "4,6", l'asignatura es la de Bases de Dades. Jo no em vaig rendir quant uns dies abans ja sabia la nota final que era menos que aquesta que tinc ja que vaig mirar una mica l'esquema que tenia de la nota d'aquesta asigntura i vaig veure que el comportament m'havia posat un "6" i jo no vull ser qui menos per no reclamar més nota, ajudat per alguna que altra comparació i amb algun exemple clar doncs la profesora va fer l'esforça de pujarme un punt més la nota de comportament pero jo encara no o veia clar ja que a classe em porto més que excelent ja que soc una altra persona (podeu riure pero soc aixi xD), aixi que segueixo indignat amb la nota que em va posar de comportament, potser si m'hagues posat més nota hagues aprobat aquesta asignatura pero bueno tot es veura més endavant...
Per cert, ja hem començat el tercer trimestre i ara be la recta final.

1 comentari:

Fubu ha dit...

Espero que si que sigui a l'alça perque sino... xD
Tinc doble personalitat jejeje a fora de l'insti soc el que soc i a dintre soc un angel :P