diumenge, de febrer 26, 2006

Diumenge

Els diumenges solen ser magres per la resaka que es proporciona a la nit de dissabte pero aquet diumenge a estat diferent ja que el beure d'ahir a la nit va ser el normal per una persona que deu surtir jo crec... un parell de cerveses i un cubata de vodka negre amb red-bull. Aixi que avui primer de tot hem quedat amb el meu cosi per anar a veure la meva padrina a l'Hospital i alli hi hem estat un ratet fent-li companyia i estan un rato amb els tiets de fora que tambe feia dies que no veiem, despres hem pasat a buscar al Xes i hem decidit d'anar a veure al Toledo a Organya que jugaba a futbol contra els primers... ja us podeu imaginar com anat la cosa... doncs que han perdut 0 a 6 aix... cosa que el CastellCiutat no a fet ja que a guanyat 2 a 3 i aquets si que van per bon cami (Felicitats Artistes), despres hem anat a un Bar d'Organya que deu ni dor la clatellada que m'han parit a mi per un Cacaolat i un tall de coca... (4,10€) jo o trobo una mica abusiu pero bueno. Despres hem pujat cap aqui a la Seu i hem donat una volteta i hem decidit d'anar al Caliu a fer uns Bitllars i aixi matabem bastant la tarde abans d'anar cap a casa i a estat aixi, hem estat un parell d'hores allà a dintre del Caliu jugant i riguent un ratet i despres ja hem desfilat cap a casa i just davant de meva casa he sentit per la radio com s'acababa l'encontre entre el Mallorca i el Madrid on els de les Illes han guanyat per 2 a 1.

1 comentari:

Fubu ha dit...

merci wapa!! esperem que si :)
deu