dissabte, de febrer 04, 2006

Un perill més

Ahir divendres vaig començar les practiques de conduir amb l'autoscola, 2 hores seguides vaig fer, el lloc de partida va ser desde l'autoscola, allà em vaig trobar al Lluis i em va dir que anes pujant al cotxe, de mentres com jo tampoc sabia molt be com anaba allo em vaig posar be el seient i el cinturo per anar fent feina, la sorpresa va ser que em vaig veure a la "Laureta" que tambe anaba a fer practiques i vaig surtir del cotxe per saludarla i vam parlar uns pocs minuts perque el Lluis ja tornaba a ser allà i em el tiu em diu "cagun dena encara estas aqui a fora tiu" jejeje quin artiste aixi que vaig tornar a pujar al cotxe i la Laura va anar amb l'Antonio aixi que ella tambe tenia 2 hores. Lo primer de tot va ser ensenyarme tot lo del cotxe com anaba aixi en plan novatillo, un cop ja o sabia tot doncs venga ell anaba diguent el que tenia que fer i ja anaba tirant la cosa, vam surtir de la Seu i vam anar fins a Oliana, per el cami vaig adelantar una escabadora, algo es algo jejeje i el vaig posar a 100km, tambe vaig pasar per el costat d'un control de mossos, es una sensacio rara jejejeje, un cop arribat a Oliana alla vam pendre alguna coseta i vam tornar a pujar cap a la Seu, la tornada va anar be, vam arribar aqui a la Seu i em va fer un recorregut per la Seu amb 2 voltes incloses al passeig abans d'anar cap a l'autoscola, allà vaig poder veure que lo més puta de tot son els pasos de vianants perque te surten de tot arreu... pero bueno per algo i son i es te que respectar tot, aixi que ja sabeu vigileu amb un cotxe blanc als matins :)