dimecres, de febrer 08, 2006

Moments baixos, moments alts.

Aquet curs com us vaig diguent a vegades va be segons quina asignatura i quin tema sigui pero segons com es gira la truita doncs toca pillar bastant, un clar exemple es l'assignatura de FOL & AG (Formació i Orientació Laboral - Administració i Gestió) aixi que ja fa dies que vam fer un examen d'aquetes 2 assignatures ja que el profesor va voler ajuntarles i aixi seria millor ja que fem 4 hores a la setmana. El cas va ser que l'examen el vaig suspendre amb un "3" i clar ja donaba per perdudes les 2 asignatures pero del no res ens va dir que fariem un examen el dia 13 o 14 d'aquet més, ara no recordo molt be si era un o l'altre dia, pero no se com va anar la cosa que del dilluns aquet l'examen el vam pasar al dimarts de cop i clar quant portes una cosa una mica malament doncs penses estic perdut, el dimarts al demati vaig fer una repasada als exercicis i a la teorica i aixi pim pam l'Abel em va explicar una mica per sobre els dubtes que tenia. L'hora de la veritat va arribar era a primera hora de la tarde aixi que ja ens vam posar tots en posició per fer l'examen i ens va entregar els fulls i ja nomes mirant el primer exercici malament ja que en aquell moment no m'entraba molt be com es feia pero el vaig deixar per el final i vaig anar a fer els altres 3 exercicis, el segon i tercer d'aquets molt be pero el quart ja i tornabem a ser venga fer memoria pero jo de memoria anterior no gaire jeje aixi que vaig estar pensant un rato i allo que sem va encendre la bombeta i venga a fer l'exercici pero no va servir de res... despres em vaig posar a fer el primer com us he dit i fent tambe memoria el vaig poder omplir tot i gracies aixo vaig poder treure un 7,5 que jo crec que fent mitja amb el 3 aixo ja esta fet i aixi ja tinc 2 asignatures aprobades més aquet trimestre :)

1 comentari:

Fubu ha dit...

Merci Yaki!!
Tu estas pirada jejeje q bo lo dels moments baixos de part teva xDDD