dimarts, de febrer 14, 2006

Que beure?

Aqui van les begudes que més prenc habitualment;

Begudes Normals

El Trina de Taronja es una de les begudes que més m'agraden ja desde fa anys que la bec. Lo bo d'aquesta beguda es que no te gas i porta bastant suc de la seva fruita.


La Coca-Cola, qui no la coneix? aquesta beguda refrescant saber a Cola que a l'estiu baixa com l'aigua, llastima del gas.



La Schweppes de taronja tambe es molt bona, aquesta va be per acompanyar els cubates amb Whisky Peach o per beure sola.



Cervesa

Principalment quant vaig a veure el futbol a la Colonial ja sabeu que em demano la Moritz ja que es suau i es fabricada al nostre pais.



Sino hi ha Moritz doncs ja tirem cap a l'Estrella Damm.



Quant be de gust una cosa més forteta de Cervesa, doncs ja tiro cap a la Voll Damm



Despres si ja volem una cosa diferent i bona i ni trobo al Caprabo doncs compro Franziskaner, a la Colonial ni venen una que es molt semblant que es diu Paulaner de Blat rossa.



I no i pot faltar la millor per les nits d'estiu al bar de l'Eugenio la Xibeca.



Beguda d'un altre planeta

El Red-bull com voleu que el classifiqui? sino que no es normal aquesta beguda aixi que la gran majoria segur que l'heu probat i ja deureu saber el que.



Begudes Alcoholiques (Majors de 18 anys)

Comencem per el classic dels classics, el Whisky Peach. Qui no l'ha probat? doncs es bunisim, tel pots pendre sol, barrejat amb coca-cola, amb taronjada trina o schweppes, he sentit a dir amb red-bull pero ni idea xD.



Tambe el Vodka no i pot faltar, cal dir que amb llimonada ja el vaig aburrir... molts ja sabeu perque jeje, lo millor per mi ara mateix es amb Red-Bull.
Les marques doncs Smirnoff a poder ser o Absolut



Tambe tenim el Martini Blanc a poder ser ja que l'altre no l'he provat, es pot beure o sol o tambe amb llimonada.



L'ultima que he provat que esta tambe de muerte es el Vodka Negre de la casa Eristoff, el podeu barrejar, coca-cola, red-bull o llimonada que jo sapigui, sol esta tambe molt bo.




Aixo crec recordar sino m'hen descuido alguna doncs que son totes les begudes que prenc habitualment en la meva vida.

1 comentari:

Fubu ha dit...

mmm doncs no m'agrada xD em sap greu pero es aixi :(