dimecres, d’abril 26, 2006

Esperant una altra cosa

L'altre dia (dilluns) vaig quedar al demati per el msn amb el Grau perque li tenia que dir que es lo que sortia a l'examen de FOL, aquesta asignatura encara que no o sembla es bastant xunga ja que sino estas molt al loro no tenteres de res i son 4 hores a la setmana perdudes i ja que esta repartida en 2 pero el profesor les va ajuntar i potser es una cosa positiva ja que si aprobes doncs ja tens 2 asignatures aprovades, tornant endarrere amb el tema de l'examen que teniem a primera hora al arribar a classe ens vam disposar a fer l'examen pero el profesor es va enrotllar i ens va deixar 20 minuts per estudiar, aquets 20 minuts de gloria van valdre prou la pena per fer un bon repas amb l'Abel i l'enrique, el temps va pasar volant ja que el profesor ja estaba repartint els examens sense que ens haguesim donat comte, aquet examen constaba de 70 punts on jo vaig contestar totes les preguntes menys una de teorica que no em venia al cap i per lo que vaig veure el tenia suspes l'examen i ja estaba nervios perque ens dongues la nota a la següent hora, casi al final de classe el professor va anar cridant en veu alta l'alumne i va anar diguent la nota, quant va arribar el meu torn ja estaba patint i diu un 7!!!!, hores d'ara encara estic flipant amb aquesta nota que es un gran salt per si un cas fem un altre examen ja que lo que estem fen ara encara es més dificil pero un 3 el podre treure com a minim jo crec :P