dimecres, d’abril 19, 2006

La trobada

Tot ja es perfilaba desde feia dies endarrere i les veus o els cartells deien que a la trobada hi hauria una festa (Rave), tornan endarrere... diumenge m'aixeco a les 12 del mitgdia despres de dormir poques hores per anar a plegar l'ordenador de la party i plegar totes les taules i el material utilitzat per tots per poder-la desenvolupar, a les 14 +o- vam tancar el local i ja ens vam despedir tots ja que anabem a dinar i molta gent despres de dinar ja desfilaria cap a la trobada a preparar el campament i demes cosetes, en el meu cas ja i tenia 4 amics que estaben acampats desde el dia anterior ja que aixo de acampar els i va, aixi que nosaltres vam quedar a les 16h de la tarde per anar acabar de fer algun que altre recado com anar a buscar una tenda o comprar gel o alguna coseta més de beure perque no ens en faltes que mai se sap... aixi que a les 16:30 +o- ja vam arribar al lloc, estabem acampats on feien la rave l'any pasat ja que era el nostre lloc de cada any pero l'any pasat els i va donar per fer la festa (rave) alli adalt i ens van treure el lloc :(, aixi que vam tornar al nostre lloc de sempre. Nosaltres més aviat vam començar amb un ritme bastant apalancat ja que estabem tots una mica cansats perque uns van surtir la nit anterior, els altres que estaben alli a la trobada tambe estaben cansats aixi que vam començar una mica light pero l'ambient ja aniria pujant al ritme que anesim posant musica de diferents estils o fins i tot amb el beure (ejem ejem ja se sap com va aixo jeje). Ja es començaba a fer de nit pero encara hi havia claror, eren les 21h menos algo i ja teniem gana i vam decidir de sopar aixi que amb la brasa del foc que teniem ences vam poder fer carn amb unes graelles i vam poder sopar a gust, al cap de no molt rato va arribar el meu cosi que venia de Barcelona i va portar a la seva novia i de pas ell es va quedar a sopar ja que ell marxaria a dormir que l'andema treballaba, el temps no es va fer espererar i van ser les 23:30h que ell ja volia marxar i alguns de nosaltres voliem anar a la festa aixi per no estar tota la nit alli a les tendes i fer més llarga la nit, aixi que ens va pujar i ens vam estalviar més d'una hora de pujada ja que estabem acampats a 3,1Km de la festa (o vam medir amb el cotxe), un cop arribats a la festa ja vam veure l'ambient com anaba, la gent ja ballaba sense parar, l'acohol ja corria per les mans de molta gent, o sigui ben agafat i anar fent traguets, perque m'entengueu jeje, nosaltres vam agafar una motxilla meva i la vam emplenar de beure aixi ens podiem estalviar uns calerons ja que allà adalt tambe hi havia una barra on podies comprar consumisions, aixi que la nit va anar pasant i vam anar visitant les 3 sales que hi havia, 2 de petites i la principal on vam estar la majoria de temps ja que es on almenys es podia escoltar la musica, a les altres 2 no ens agradaba l'estil. Vaig veure molta gent coneguda per alli que vaig estar parlant i saludant, tambe en vaig veure desde lluny pero els vaig veure quant ja em trobae una mica malament i vaig decidir abandonar la festa i marxar cap al campament on la Mari tambe va volguer venir cap alli, que vol dir aixo? que teniem una bona patejada desde alli adalt al nostre lloc, la baixada del cami de sorra va ser lo mes facil pero tambe lo mes conflictiu perque tot el rato pujaben cotxes i aixecaben molta sorra i pols el fet que no ens agradaba gent tindre que tragar tot el rato lo mateix, aixi que vam decidir agafar draseres no molt grans pero almenys ja no pasabem per la vora de la carretera, abans d'aribar al cami esfaltat vam decidir intentar agafar una bona drasera que jo m'imaginaba desde un troç ben amunt, vam començar abaixar per un troç de bosc, vam atrabesar un camp, vam tornar a baixar un altre troçet de bosc i quant ja semblaba que podiem tallar un bon recorregut plas hi havia un barran allà al mitg que no es podia baixar... aixi que vam buscar per el costat si hi havia un cami pero res de res, doncs torna a pujar lo que has baixat i vam anar a parar a la carretera de nou i just surtir ens vam trobar al fiti que va parar i ens va baixar un troç (mitg KM aprox) i nosaltres vam seguir la nostra ruta on el cami es feia llarg pero a la vegada curt, per mi es feia llarg perque el fet de que em trobae malament doncs vulguis o no vulguis em rallaba no poder arribar on estabem i poder descansar alla a la vora del foc, 20 minuts més i ja vam arribar sense problemes al nostre indret on encara vam poder trobar als companys allà a la vora del foc i vaig poder descansar un bon ratet fins que els nostres cosos van dir prou i on la Mari va dir que sen tornaba cap a la festa ella sola caminant, més tard i aniria el Txou ell tambe sol... ja veieu quina organitzacio jeje aixi que nosaltres vam anar a descansar i on vam poder disfrutar una mica la nit amb tranquilitat i aixi jo em podia recuperar, les hores anaben pasant i la gent va començar anar arribant i tambe es va començar anar apalancant una mica a dintre de les tendes de campanya. Els que vam anar a dormir aviat ens vam aixecar ben d'hora i ja vam començar a fer la nostra gresca, amb la musica, tocant la guitarra, cantant cançons... ni havia algun que altre que encara bebia de nou jaja (quines besties) jo crec que aquetes vacances tant mogudes i el BirraCrusis es lo que em va matar aixi que de moment no em va entrar més beure (tambe es va poder veure ahir a l'hora d'anar a veure el futbol que em vaig veure 3 coca-coles... raro de mi, fins i tot la cambrera quant li vaig demanar que tenia de llauna em va contestat noms de cervesa i quant li vaig dir que de beguda normal va fer una cara extranyan-se) aixi que va arribar l'hora de dinar i vam tornar a fer carn pero ara diferent de la de nit, vam dinar i vam tornar a fer gresca i alguns van fer la mitgdiada perque estaben reventats i els altres vam anar fent cosetes per allà per divertir-nos fins que es començaba a fer tard i ja vam plegar els trastos i ja vam anar cap a la Seu. Resum de la trobada? doncs que no m'agradat gaire que es desplasi tant lluny la gent per el fet de que es fa una festa alternativa que no te res a veure amb la trobada, la trobada sempre s'han fet als camps que tothom sap o rodalies no a 3KM aixi que espero que la gent s'ho pensi de nou per l'any que be.

PD: Ni havia alguns que cantaben: Alcohol Alcohol Alcohol Alcohol Alcohol, hemos venido a la trobada i la rave nos da igual. Aixi que imagineu-se la gent. Crec que ere la gent de l'espoleta i dels WC.

Saludo a tota la gent que vaig veure a la trobada, tambe a la gent que no vaig veure pero se que estaben alli i a la meva gent que cada any anem a la trobada i al nostre campament es on tenim la festa no a 3KM com es va poder comprobar :)

2 comentaris:

Mkvenneth ha dit...

Bones antuan!

ahi ahi.. la trobada no es una rave... lo ke molava de la trobada era lambientillo ke hi havia al kamp... i ara.. simplement se lhan carregat.. a ver si la gent torna a vere la trobada kom lo ke era.. no una rave kualsevol...

Fubu ha dit...

se Ghazgull clar que si es que tiu, pensa que abans hi havia la tira de gent als camps i ara no hi havia ni deu ja que tots es van desplaçar allà on els porta la festa, aixi que els altres que seguim tradicions ens tenim que fotre i buscar la tenda que hi haura amagada o anar tambe a la festa si vols trobar alguna persona coneguda... a ver l'any que be :P