diumenge, d’abril 09, 2006

Google?

Jo crec que no es molt usual que t'entrin a veure la pàgina desde les oficines de Google, que buscaben? com han arribat aqui? ahir o parlabem amb un parell d'amics (Eskary i Jordi) i no vam arribar enlloc aixi que s'agraeix la visiteta com d'altra gent que no m'esperaba que entresin al meu blog i han arribat aqui per art de magia (Parlo de la gent de la Damm entre altres que no venen al cas) aixi que com no entendran aixo els i posarem amb ingles.
Thank you very much people of google to enter my page. Vaya ingles més xapurrero que tinc eh!. xD

2 comentaris:

Mkvenneth ha dit...

jaja vei ke telefonika et vigila d'aprop e xDDD

Fubu ha dit...

telefonica som tots nosaltres xDDDD
Aixo Arni es el contador de les visites i telefonica som nosaltres, uni2 tambe som nosaltres o sigui els qui o tinguin contractat amb ells i google doncs es la seva conexio desde els seus despatxos :P tambe per exmple fa temps que vaig posar el de la Damm, majoritariament es veu el proveidor que tenim pero si es una empresa gran doncs per amagar el proveidor deuen deixar-los posar aixo com si fos d'ells la conexio o algo raro pq si entres desde la Uni tambe o veuries que i posa Universitat de Barcelona... ;) Salut crack.