divendres, d’abril 28, 2006

Incomunicat

Ahir dijous em vaig desperta i em vaig disposar a trucar per telefon, vaig veure que no donaba linea el telefon aixi que vaig intentar-me posar a internet i tambe vaig veure que no funcionaba, vaig començar a toquetejar algunes cosetes per si un cas s'arreglaba pero ja semblaba problema de telefonica sobre la meva linea de telefoncs. Quant anaba a marxar ja que vaig tindre que fer servir el telefon mobil per trucar i poder quedar doncs vaig veure que el telefon de l'entrada de casa que es un de telefonica (Domo), doncs estaba apagat i em vaig quedar a quadros pensant que podia ser, que vaig fer? vaig trucar a telefonica al 1004 "atencion al cliente" jeje i apartir d'aqui em van apuntar l'incident que hi havia i amb la resposta de amb 24 a 48 hores un tecnic especialitzat es posara en contacte amb voste, aixi que encara espero que el tecnic es posi amb contacte amb mi pero per lo vist no deu fer falta no? ja que del no res tot torna a funcionar, aixi que ja torno a estar comunicat de nou amb el mon, sigui per telefon o per internet.