diumenge, de febrer 19, 2006

Big-Ben - Carolina Marquez

Ves quina cosa que no m'esperaba pas acabar ahir dissabte a la Big-Ben pero les coses van anar com van anar i un bon festival ens os va agrair. Cal dir que la nit va començar amb el Cumpleanys de la Nuria de Guissona(Felicitats wapa!!) que ens va invitar al Xes i a mi i que al final el vam celebrar a Mollerussa a un Xino jeje, qui o diria que aniriem a parar a cal Mandarin a sopar eh!. A Mollerussa vam quedar a l'Amistat que es si no tinc entes malament la sala de teatre del poble i alli ens vam trobar a les 22h amb les noies i la Nuria ens va presentar a les seves amigues que venien amb ella i al cap d'un ratet de estar per alli ja vam anar cap al Xino ja que estabem esperant una amiga seva pero es va retrasar aixi que vam anar tirant. Començare l'explicació com sempre faig amb les fotografies i l'explicació:

Aqui podeu veure unes quantes fotos del Sopar al Xines de Mollerussa amb les noies i nosaltres( Anna, Nuria, Marta, Raquel, Anna, Xes i Jo)





Aqui les 2 noies que coneixia jo de la Wai-Kiki (Anna i Nuria)



El Xes una mica pajarito al Sopar jajajaja



Quant vam marxar del Xines vam anar caminant fins a la Big-Ben i aixo que per el cami goita lo que ens vam trobar, la casa d'Andalucia xD



Una fotografia aqui tots comprimits abans d'entrar a la Big-Ben, vam quedar prou be com aquell que diu no?



Un cop a dintre la Nuria vam anar a ensenyar la disco al Xes que no hi havia estat mai i de pas em va ensenyar una sala que jo no vaig veure el cop que i vaig estar, ella diu que es la sala del viejos que sempre esta ple de gent gran, pero nosaltres no ens vem estar de més i vam anar a ballar un rato, cal dir que aquella hora encara no hi havia ningu en aquesta sala.

Primera foto Xes i Nuria



Segona jo Mateix fent una mica el gamba en aquesta sala xD



Despres de pasar de la Sala dels Viejos i recorrent el cami de tornarda per la sala pachanguera cap a la sala principal vaig fer una foto de l'ambient que hi havia en aquella hora que ja començaba a emplenarse



Tambe vam estar a la Sala House pero en aquesta sala l'ambient encara no estaba gaire animat si voleu que us digui la veritat, nosaltres ens vam tindre que montar la festa amb una foto amb el cartell de la sala jeje



No som gogos pero per tirar una foto mai s'esta de res no?



El DJ que posa musica a la sala principal, tampoc i podia faltar ja que ell es qui anima la festa.



Aixo ja es més profesional, son els gogos de la Big-Ben, ells arrai que su curren i elles tambe :)





La Nuria amb una amiga seva a la tarima



Dos noies que van estar tota la nit per alli al nostre costat que eren prou simpatiques i una mica esbojarrades elles.



Una foto amb el Xes tampoc i pot faltar.



Apart de la Reina de la nit que era la Nuria tambe hi havia l'actuacio de la Carolina Marquez, que ens va fer un bon repertori de les seves millors cançons, llastima que dures tant poquet la actuació, pero bueno va valdre molt la pena.







Aqui una foto amb la Carolina Marquez i la Nuria



Aqui la firma que em va dedicar la Carolina Marquez



Aqui amb la Nuria rotllo Titanic pero no es veu la tarima, llastima pero bueno ja queda el detall



Aquesta foto no la vaig tirar per tirar, sino perque aquet noi que tira fotos es el que les posa a la web de la Big-Ben i ens va tirar com 10 o 12 fotos durant tota la nit, aixi que amb una mica de sort i podrem surtir a la web de la Big-Ben



Una bona imatge per acompanyar la nit de festa, amb coses com aquestes la nit s'alegra.



Altres fotografies de la nit, que tampoc i poden faltar ja que ni han alguns/es que entraran aquesta pàgina a partir d'ara ja que els i vaig donar la direcció :), un plaer a tots/es.







Tampoc no em podia descuidar de posar les fotos de la gent d'Andorra que ens vam trobar per casualitat. Un plaer cracks!








Moltes gracies a totes, a les 2 Annes, a la Marta, Raquel i a la Nuria. Salutacions als d'Andorra, Juneda, Lleida, al barman que jo se que es que comportar com un campio, a les bojes del costat d'on estabem, al Xes i a la Big-Ben per currarsu tant.