dijous, de febrer 02, 2006

No pot ser!!

Avui a la tarde a classe ja tenia les ansies d'anar a jugar a futbol com cada tarde de dijous. A les 19:30 aprox m'havien trucat pero no estat atent i no l'he vist la trucada aixi que despres he trucat al Toledo i ell mateix m'ha confirmat que no hi havia patxanga avui ja que la pista de futbol estaba encara plena de Neu-Gel, doncs que i vols fer? aixo em pregunto jo... porto tota una setmana esperant per aquet moment i no ho he pogut fer... sera una xorrada pero estic dolgut perque a mi m'encanta el futbol sigui per veurel a la tele o jugar jo... pero bueno s'ha de tirar endavant aixo i esperar o el dissabte o diumenge per anar a fer una altra patxanga o esperar fins al dijous que be per tornar al poli i que estigui be ja la pista. Despres d'aixo el Xes m'ha pasat a buscar i hem anat a tirar el Combo, despres ens hem dirigit cap al poli i alli ens hem trobat algunes persones que no sabien res de no es podia jugar, un d'ells ha estat l'Ivan i hem estat parlant un bon rato i despres amb el Xes ens hem dirigit per la part de sota del parc del segre, just a la pujada de la palanca allà desde adalt ens han tirat una bola de neu-gel a sobre el cotxe, rapidament el Xes ha anat cap allà amb el cotxe de on procedia la bola de neu-gel i hem pillat 3 nois que els hem avisat i els pobres ben acullunits deien que ells no havien estat pero aixi era perque just quant nosaltres hem arribat ells ja surtien corrents del lloc i els hi hem preguntat i tot on aneu tant rapid i diu un que arribem tard... prou que despres de parlar han marxat caminant aixx aquet jovent segur que ja no o tornen a fer. Despres d'aixo el Xes m'ha portat a la Colonial a buscar una birra que ha arribat nova que hem va recomanar el meu cosi, la birra es diu "Old Empire" 4€ m'ha costat la birra dels collons pero bueno jo tot convensut que seria bona ja els he pagat els euros, al arriba a casa l'he posat a la nevera i per sopar l'he encetat i mmm de veritat no m'ha fet el pes, em sap greu Culbert pero aquesta per mi l'has fallat jeje, pero l'important es que a la Colonial ja tornen a tindre Moritz... una cervesa molt bona i etiquetada en Català!!.
Salut gent.