dimarts, de febrer 21, 2006

Joc


Jo abans era una persona que li agradaben bastant els jocs per al PC o fins i tot de les consoles, ara ja soc una mica més pasaner i ja no em vicio tant com abans, cal dir que el Counter-Strike sempre estara allà per quant faci falta pero tambe ja le apartat (aix lino les partides el mitgdia eren lo millor o Pasku les de la matinada grr). Pero aqui no s'acaba la cosa ja que desde fa 2 setmanes enllà vaig descobrir un joc que es diu Carom3D que es de Bitllar on-line i aixo que vaig començar a mirar com anaba i tot pero no hi havia manera de fer-lo anar i amb l'ajuda del pujan aixo ja va estar, que a pasat ara? doncs que vaig dir a classe al joc que jugaba i ara estan tots enganxats jaja o sigui a la persona que el dic ja si queda a jugar es un rotllo de malaltia que es contagia d'un a un altre, cal destacar que tenim Klan i tot pero encara no hem jugat cap cosa destacada sino de moment estem pujant punts per aixi tindre un bon nivell, ara mateix estic a medalla de bronze pero abans hi hagut un bon cami per arribar-hi que a estat pasar els guixos de bronze, plata i or, despres pujes a anell de bronze, plata i or i ara ja estic com he dit a la medalla i cada cop es més xungo ja que un cop has pujat de nivell a la medalla ja no pots anar a jugar amb els que estan més abaix i aixo a comportat una separació en el klan per part d'alguns membres pero esperem que pugin rapid els altres perque com més pujes de nivell més punts te donen a les partides.
La pagina del joc www.carom3d.com <- No em faig responsable si us i enganxeu xD

Aqui van algunes imatges perque us feu a la idea.



1 comentari:

Fubu ha dit...

jajaja sempre posant algun exmple tu :P aixi m'agrada yaki!!
Proval i ja em diras ;) salut