dimecres, de febrer 01, 2006

Entrevista a la Mireia (Mire)

Aqui va una entrevista despres d'un temps parat amb aquet temà, ara intentare obrirlo de nou a vere si me feu una mica de cas jeje.

Que tinc que dir d'aquesta nena tant simpatica, doncs que la vaig coneixer ja fa temps per aqui a internet si voleu que us digui la veritat perque abans potser la coneixia de vista pero ara ja es asiduo parlar amb ella o almenys saludar-nos, tinc que dir que la nena es estudiant i va a l'insti, que ja te novio si gent el PEPE (que pasa tiu!!) que entra aqui eh! jeje, tambe es te que dir que es de La Seu ja que hi ha molta gent que poso aqui que no o son, que es una gran artista per les nits sobretot alli a la Murga es una de les que sempre esta a la tarima amb la Laia eh! aixo es te que subratllar que no falti i bueno si voleu saber algunes cosetes més sobre aquesta noia doncs pareu atenció a continuació.

Com veus aixo d’estudiar?
Ho vec una mica xungo pero bueno es el que s´ha de fer .
Alguna cosa s´ha de tenir .

Color preferit?
Negre

Una canço?
M´agraden mols tipus de musica escolto de tot ara ( el reggeton no siusplau)
Canço preferida BOIG PER TU .

De la nostra ciutat (La Seu) que en penses?
Bueno la Seu es petita i una mica aburrida al llarg del dia pero si esta be es un lloc tranquil per viure i fa mol fredddd .
I bueno de festa com que no en tenim gaira !!!

Un record de la teva infancia i alguna cosa que t’hagi marcat la vida?
Bueno pos la veritat es que era molt dolenta un bitxo petit i bueno lo que mes e fet a la meva infancia a sigut dolenteries.
Un record de la meva infancia era quan em portaven al circ i bueno la liava per allà nose ni a molts

Un lloc?
Un lloc sense soroll on hi haguí tranquil•litat com el mar i bueno si estic acompanyada de la persona que vull pos molt millor .

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
Wenu pos saludo a les nenetes ( laia , maries , kuka moni ) . Al meu nenet com no el SR guardia ets el millloooo lluent jeje .
I bueno en general a tots aquells que vam pasar tants any junts i vam fer les grans liades.
A tu toni que em caus molt be ets un tio de puta mareeeeee .



Es la noia de la dreta