diumenge, de febrer 12, 2006

Nit de gresca o relax?

Ahir a la nit vam quedar tots per anar a fer algun que altre beure amb els amics, quina va ser la sorpresa? doncs que un es va quedar descansant ja que avui tenia que anar a jugar a futbol, 2 més es van quedar apalancats a casa i no van surtir i els altres 2 estaben al cinema aixi que amb el Xes vam decidir anar a la Colonial a fer un parell de Moritz. Vam arribar a la Colonial i almenys vam tindre alguna cosa per mirar o sigui el "futbol" Bilbao - Madrid, llastima que perdesin els Vascos pero bueno va ser un bon partit, vam fer el parell de birres i ja vam quedar amb el Culbert i la Mari al Caliu, vam anar cap allà i ja vam jugar 3 partides de billar on ahir amb el Xes vam estar bastant inspirats i vam guanyar 2 de 3 llastima de l'ultima partida perque o teniem guanyat pero la sort es va decantar cap al Culbert que va posar la negra. Mentres estabem al Caliu men vaig enrecordar que a l'Estolador venien Vodka negre i nomes de comentar-ho sens va obrir els ulls i vam decidir anar-lo a probar ja que l'Abel mu havia recomanat que estaba bastant bo i aixi va ser vam arribar a l'estola i 3 van ser els cubates que vaig demanar, un per el Culbert, Xes i jo mateix i deu ni dor si esta bo de veritat si teniu el plaer de fer-ho i si pot ser sol millor i sino barrejat amb llimonada :P. Al surtir de l'Estola vam decidir anar a l'Eneas pero el Culbert and Mari van marxar ja que el culbert avui tenia que treballar. A l'Eneas amb el Xes vam fer una partida nomes al futbolin ja que ens van treure a la bona pero bueno ahir no estabem gaire inspirats ja que estabem de relax com dic al titul jeje, a l'Eneas estaba plagat de gent coneguda (Ese Abert, Iona, Yakipe!!! un plaer parlar amb tu wapa entre altra gent) tambe vull saludar a les 2 noies que em va agredir encara que elles diguin que no jajaja (Maria i Laia quedeu saludades tambe). La nit no acababa aqui sino que a fora del Estola hi havia una mica de moguda els quins o vau poder veure amb el pere del l'Estola, no van tardar gaire a arribar els mateixos Mossos d'Esquadra on ells van parar una mica la calma, l'historia va ser molt repetida que si crits per aqui que si crits per alli que si ara em reboto amb el Pere que si ara amb un Mosso i nomes van separar algun d'aquets indivudus (pelats) i van parlar amb ells els Mossos pero no se com va acabar ja que jo ja vaig anar cap a casa ja que ja estabem cansats d'estallar a fora amb el Xes mirant l'espectacle. Aixi que esperem que el proxim finde sigui millor i si us plau si tens que surtir a liarla quedat a casa i aixi els altres disfrutarem la nit :)

PD: Alba que em descuidaba de tu que te vaig veure a l'Estola :)