diumenge, de febrer 05, 2006

Nit magica

Desde les 18:30 de la tarde ja hem posaben preses perque estigues apunt per les 19:30 per anar a casa del Guti a fer-li la festa sorpresa, jo no podia fer-hi res ja que tenia hora al barber aquella hora i ja l'havia aconseguit arretrasar una hora aixi que jo ja havia fet tots els posibles, lo que no m'esperaba era que anes allà al barber i em tingues 40 minuts allà asentat a una cadira anar esperant i que em digues que fins les 19:30 no hem podria començar a fer... aixi que vaig decidir deixar-ho per un altre dia i anar a casa pitant o sigui corrents per dutxarme, canviarme i tornar a pujar fins l'altra punta de la Seu. Aixi que un cop a casa del Guti ja o tenien tot preparat, la primera sorpresa va ser que vaig veure a la Cristina de Montgat una mica més tard va arribar l'Orozco i l'Adriana (vegeu entrevistes si voleu saber qui son les noies de Montgat xD) aixi que vam estar conversant una mica i vam anar acabant de rematar la sorpresa, la Imma li va fer la perduda al Guti perque vingues cap allà a seva casa perque en principi el joc nomes li feia la Imma al Guti, nosaltres estabem tots amagats a la Cuina mentres ell estaba per el seu pis fent les proves del joc, una de les proves era anar al quarto de bany i obri la cortina de la banyera i pataplam allà i tenia una nina inflable jaja, ja va riure ja el pobre amb aixo, despres de fer les probes de adalt ell va baixar i nosaltres ja estabem preparats amb una capa de fum per tot el menjador i amb un paper amb una lletra cadascun que i posaba FELICITATS (jo portaba la "A") i plas quant va entrar a dintre el menjador vam cridar Felicitats!!! i el pobre amb tant fum no veia qui hi havia jajajaja aixi que fins que no es escampar una mica el fum per la finestra no ens va veure a tots/es, una bona sorpresa es va emportar el crack. Despres de estar una mica parlant vam decidir que feiem si demanar unes pizzes o anar algun restaurant a sopar, al final es va decidir d'anar a fora de seva casa i vam trucar a la Via Fonte a vere si tenien lloc i aixi va ser, a les 21:30 ens vam plantar a la Via Fonte a sopar, erem 12 i un bon sopar vam fer acompanyat de bon beure per tothom, el lloc doncs a la terrasa que i feia fred si es descuidaben la porta oberta com va ser casi tot el rato aixi que fins les 12:30 vam estar allà, on vam anar despres? doncs al FM a fer un beure que ens va invitar el mateix Guti (gracies) allà vam parlar, vam riure, vam veure camerun com el mateix eto'o fallaba un penalt decisiu, tambe vam jugar al 4 en ratlla. Quant ens vam acabar el beure vam anar cap a l'Eneas amb tota la trupe a poc a poc anar baixant i allà ens vam trobar més gent coneguda com sempre (on no hi ha gent coneguda a la Seu?) Alba and Mireia salut wapes :), allà vam fer un altre beure mentres parlaba amb alguna que altra persona que feia temps que no veia com el Dudu, abert, Rull, Mateu, Aleix, Miqui, Bet, Gore entre altres ja que es una llarga llista amb la ma de gent que vaig estar parlant aquesta nit, al cap d'un ratet vam anar a l'Estola a veure qui hi havia, puc dir que hi havia més gent a l'Eneas ja que estaba a petar que al Estola que encara es podia circular ahir, de seguida vam tornar cap a l'Eneas on al cap de 35 minuts aprox despres de estar per alli a fora vam tornar a fer un altre combinat dels bons. Eren les 3:30 que vam decidir anar cap a la Murga i el Guti ens va pujar alguns, uns altres van anar amb algun altre cotxe (no em digueu quin xD) i allà ens vam trobar, 6€ vam pagar a l'entrada, a dintre ple de gent ja que el parking estaba a reventar de cotxes, feia dies que no veia la Murga aixi siguent un cap de setmana normal a la Seu. Ahir es van estirar una hora més ja que van tancar a les 6 menos 20 minuts i amb una bona sesio de part del DJ i amb bona companyia la nit va pasar rapid, aixi que espero tornar a tindre una bona nit com aquesta. De baixada vaig baixar amb la Cris, Adriana, Orozco i jo mateix ja que em tenia que portar jo solet cap a casa, la boira que hi havia de baixada que anabes caminant i era bastant humida molestaba a la cara. Aixi que un cop arribats a l'altura de la Salle alli em vaig despedir d'aquestes 3 persones que espero no tardar molt a tornarles a veure ja que quant i son paso molt bones nits amb ells ja que ens o pasem molt be tots junts. Una abraçada a tots/es i esperem que es repeteixi aviat aixo. Saludo tambe a la gent que no surt aqui que sou molts i ja sabeu que a les nits soc un relacions publiques, ara parlo amb aquet despres amb un altre i sempre em descuido a molta gent. :)

3 comentaris:

Fubu ha dit...

Ostia nena!!!! i eso? no te debies trobar be eh!! :P

Jordi ha dit...

Cara'm tan tard era? Coi si que anava be jo... que ni et vaig veure a la murga. ni a tu ni la Adri ni la Cris ni el OROSCO...

Fubu ha dit...

Vaya gatuli q estas fet eh Jordi :P