dimarts, d’abril 04, 2006

Cap de Setmana

Ha estat una mica mogut desde el mateix divendres que vaig anar a veure al cinema la pel·licula de Brokeback Mountain que podeu veure més abaix una mica d'explicació al respecte, de seguida al acabar la pel·licula ja vaig anar a dormir ja que estaba una mica cansat. Dissabte vaig fer una mica el gos al mati com aquell que diu per aqui a casa i a la tarde vam anar a jugar a futbol a CastellCiutat com molts sabeu, despres de jugar un bon rato vam anar a comprar el brenar al Pere Tor i vam anar a un merendero allà al costat dels bombers de Montferrer a relaxar-nos mentres ens explicabem historietes i anar preparant el derby de la nit que aniriem a sopar a casa de la Mari tots plegats, el culbert i la Mari van marxar abans i nosaltres amb el Xes no vam tardar tampoc gaire a despegar d'aquell lloc per anar fer una volteta mentres els altres encara aguantaben el seu pellejo allà fent birres. A les 20:30 ja haviem quedat tots per anar direccio casa la Mari on al final vam ser 8 persones al sopar on vam menjar Macarrons, carn, pa amb tomaquet i beure que no faltes (una bona Moritz tambe i era!) i bueno vam anar sopant mentres vam mirar el futbol (més abaix podeu veure el resum del partit) i algun que altre cant vam fer a casa de la Mari, la sorpresa va ser el postre que ens vam preparar, ja o deia el Culbert que no ens esperesim la gran cosa sino el detall i va ser aixi un mega detall, era ous Kinder pero del Barça amb imans dels jugadors (gracies per el detall). Aixi que vam marxar de casa de la Mari amb una Xibeca a les mans pero que va pasar? que al no ser la de plastic... despres de haver fet jo 3 tragos li vaig pasar al culbert i li va relliscar i plas :( tota per terra (potser era un senyal, no? perque no beguesim més xD) aixi que a la mitat del cami ens vam separar amb 3 grups jaja no entenc com pero va ser aixi, nosaltres vam anar amb el Xes, Toledo i Jo cap al Lokal WC on en principi ens havien dit que havien anat un altre grup i vam arribar alli i no i eren pero si que hi havia d'altra gent on vam compartir uns riures i al cap de 20 minuts vam despegar cap a la zona del ghetto on el pacul em va baixar i 2 dels integrants amb que anaba abandonaben la missio per anar cap a casa, nosaltres alli ens vam trobar al primer grup i al segon on vam estar a fora parlant un ratet amb la gent que hi havia que deu ni dor si ni havia i jo vaig entrar a dintre a fitxar per jugar al futbolin pero que em va sobtar? doncs que a dintre de l'Eneas no hi havia casi ningu pero si que hi havia gent jugant al futbolin i no hi havia cap fitxa o sigui que despres de 3 boles ja ens va tocar jugar... aquesta fitxa va ser la culpable de estar més d'una hora allà enganxats amb el futbolin i anar pasant gent diferent (saludo a l'Alba, Patri que van jugar contra nosaltres, tambe saludo a la Mireia que estaba alli al peu del cano) fins que el meu amic Gerard es va cansar i va marxar del futbolin i va deixar jugant a la Mari i amb un plas ens van fer fora pero bueno va estar prou be tambe l'ultima partida jeje, despres vam anar cap a fora a pendre la fresca on vam anar a parar caminant a Santa Magdalena amb el Geri i la Mari i alli ens vam trobar al Dave on vam estar parlant un bon rato i tambe va apareixer l'eskary (gatuli xD) on es va quedar parlant amb el dave i en aquell moment va arribar tambe l'Alba, Ribi i l'Elena on jo vaig anar a parlar amb elles una estoneta i vam fer uns bons riures (aixi que no su va creure Alba la teva mare? aixxx) bueno despres d'estar allà amb elles l'Alba i l'Elena van marxar amb Cotxe i la Ribi no va tardar tampoc a marxar despres d'estar un ratet allà parlant amb mi, em vaig despedir d'ella i vaig anar un altre cop d'on venia o sigui on estaba el Dave i l'eskary on vam estar un bon rato. Poc rato despres va marxar l'eskary i amb el Dave vam anar a donar una volta amb cotxe fins aproximadament les 5 on ja vaig anar cap a casa a descansar ja que havia estat un dia prou mogut i quina millor forma d'agrairli al cos que vols descansar? doncs el llit.