diumenge, d’abril 09, 2006

De millor a millor

Cada cap de setmana crec que el supero a millor i esta comprobat encara que tambe i falti alguna que altra persona al costat pero bueno. La nit va començar al Canigo al cumpleanys de l'Eskary i de la Sonia (la seva novia), al sopar vam ser 11 persones, hi havia algun que altre que no coneixia pero els altres tots si i ni havia algun que altre que feia molt de temps que no veia per la Seu (aixo d'estudiar a fora :() bueno el cas que el sopar va estar animat amb la taula de castellanes que teniem al costat que es van portar prou be eh Jordi jejeje. El lambrusco en aquest sopar va baixar prou be i el menjar tambe :). Despres del Soparet alli al Canigo ja que vam surtir bastant tard vam anar cap a l'Eneas i allà ja em vaig trobar amb gent coneguda que tambe feia temps que no veia i vaig tindre el plaer de parlar un ratet a fora al carrer prenen la fresca. A l'Eneas em vaig trobar amb les putilles que havien anat a fer una calçotada i ja anaben prou engrescades, la Silvia, Iona, Maragda, Raquel, Sandra, Yaki (que estaba cansada la pobra, pero estaba alli al peu del canyo), Adriana and Alba... si men descuido alguna em sap greu la meva memoria no arriba a tant jeje, despres per dintre vaig estar amb l'Adriana i l'Alba on vam pendre part de la moda Barcelonina que poca gent coneix jajaja que es anar amb el boto d'adalt de tot dels pantalons descordat... aixi que em vaig asentar per alli a dintre de l'Eneas i vaig estar un bon rato alli riguent amb l'Alba i l'Adriana on vam fer uns xupitos inventats per nosaltres jajajaja i uns bons riures que vam deixar anar, mentres estabem alli asentats va apareixer la Sole!! on no vaig poder fitxar amb ella al futbolin ja que hi havia bastantes fitxes i era bastant tard (em sap greu Sole, quede pendent la partida) de mentres vaig estar buscant alguna persona per pujar cap alli adalt a la Murga ja que mitja hora abans ja mu van dir l'eskary i la gent del cumple pero jo encara em volia quedar un ratet per alli a l'Eneas i despres la feina va ser trobar algun per pujar pero vaig aprofitar que l'Oscar pujaba amb el Cotxe i on em va deixar a mitg cami i al cap de no res va apareixer per alli l'Aleix o crack que em va cargar al Jeep i em va atansar a la Murga (thanks crack) la sorpresa va ser arribar a la Murga i la cua que hi havia per entrar... despres d'estar per alli a fora durant 5 minuts vaig poder comprar l'entrada on a l'entrada em vaig trobar al pasku i jo vaig entrar ja que ell estaba amb uns amics de fora, al entrar no em va parar ningu i vaig tindre que anar al WC a buidar jaja cosa natural en l'eser huma saps nen jeje, al surtir la sorpresa va ser que em vaig trobar al Geri i ja no estaba sol "oe oe oe" aixi que vaig estar amb ell i em va dir que tambe hi havia la Mari amb ell que estaba per alli i al cap de no gaire ja va apareixe la noia, bueno no va pasar molt rato que vaig anar a barra a buscar la consumisió que tens amb l'entrada de la discoteca. La nit va anar pasant alli a dintre de la Murga, van pasar moltes coses bones i cap de dolent que jo sapigui, a la Murga cal dir que em vaig trobar a l'Esteban, Adam que tambe feia molt de temps que no veia :), a l'Agueda que deu ni dor el temps que tampoc la veia, a la Llura, Sole, Ribi :), Marta, Elena, tambe a l'Adri quin artiste (ahir va estar be la Murga eh!) i bueno tambe vaig veure gent que vaig veure durant la nit que he dit perque no vegi que no men enrecordo d'ell o ella aixi que a les 5 van tancar la disco i ja no sabiem que fer i la festa no es podia acabar amb un obrir les llums i baixar el volum de la musica aixi que quant vaig surtir em vaig trobar a l'Arnau Obiols i el Txema i vam estar parlant un bon ratet i aixo que va surtir el tema de que podiem fer? i vam decidir anar als lokals d'Alas que hi havia una festa i aixi va ser vam anar direcció cap a Alas on abans vam deixar la Mari a casa i al Geri no se on es va posar... aixi que jo vaig marxar amb aquets 2 cap alli adalt on la sorpresa va ser que hi havia bastanta gent i tots coneguts menos 3 o 4 i va estar prou be com punxaba el Josi, molta gent de la Murga estaba allà aixo si i molta gent de la que he dit fa no gaire, aixi que vam estar fins les 6:30 pasades que jo recordi i la feinada va ser per surtir amb el cotxe d'allà adalt que es on vam perdre molt temps ja que hi havia un cotxe al mitg del pas i no deixaba ni entrar-ne més ni surtir els que volien marxar i havia molta gent allà esperant fins que va apareixer el fenomeno del cotxe que el va apartar i vam poder surtir d'allà i ja ens vam dirigir cap a la Seu, l'ultima coseta va ser que estant per dintre de la Seu ens seguia un Jeep de la Guardia Civil pero bueno com ens vam portar be no ens van dir res en cap moment aixi que ja vam anar a mimir ja que havia estat una nit molt llarga i on que segur que em descuido de coses i de saludar a gent pero ja sabeu que esteu tots saludats els que no surtiu escrits :)