dimecres, d’abril 19, 2006

Milan 0 - 1 F.C.Barcelona

Impresionant partit d'anada de la semifinal de la copa d'Europa on el Barcelona va fer un gran partit, Eto'o va fer el que va poder, Ronaldinho ens va ensenyar la seva magia que podreu veure als videos i el gran jugador de la nit va ser Giuly que ultimament semble que ja torne a estar al 100%, ahir no es va cansar en cap moment i si tenia que estar a la defensa ell estaba allà defensant perque el Barça pogues anar a casa tranquil. Un bon golet de Giuly ens obre una mica més la porta cap a la final de la copa d'Europa.



Aqui el Resum de Tv3 del matx



Aqui el gol de Giuly



Tambe vam poder veure la magia de Ronaldinho





4 comentaris:

Fubu ha dit...

Bones, bueno primer de tot tens que tindre si es el meu cas una capturadora de televisio del pc, jo tinc una avermedia usb, la qualitat no gaire bona pero per fer aquets videos ja estic content i per mirar la tv al pc mentres estic per aqui xatejant ja estic prou content, ara potser mes endavant quant arribi aqui a la seu la TDT doncs ja farem un pensament per canviar l'aparell pero de moment amb aixo ja tiro, cal dir que lo de grabar o faig amb el programa que porta ja de fabrica la capturadora i despres per baixar-li el tamany o faig amb el virtualdub o sigui el paso a XVID i tambe comprimeixo el so aixi em queda un video de un parell de megues 1 minut i mitg perque te facis a la idea.

Si tens algun altre dubte, estare encantat aqui per responguer-te.

Merci per visitar el meu blog.

PD: No ets de la Seu? o com has conegut el meu blog? thanks.

Fubu ha dit...

Bones de nou artista, mira aixo de la avermedia es una targeta que tens que comprar a una botiga d'informatica i va posada a dintre de l'ordenador, quant em refereixo al programa que va amb l'aparell doncs va amb un CD dintre del pack quant compres aquesta targeta, perque te facis a la idea visita aquesta direccio perque puguis veure lo que te vull dir, http://www.thg.ru/video/20041110/images/avermedia_usb_box3.jpg en el meu cas va per fora pero tambe ni han que van per dintre: http://www.cloniko.com/images/tvavemed.gif aixi que espero que ara o entenguis millor, ja saps tu ves publicant per els dubtes que tinguis :).

Moltes gracies per seguir-me, en quin sentit vols dir que no entes el que vull dir? xD

Salut tiu.

Fubu ha dit...

La targeta sol anar de 50 a x€ ja que ni ha de molt cares i que son molt bones saps, clar es de fer arribar el cable de la televisio al pc o mes ben dit un cable de l'antena que tinguis a casa. Si vas a una botiga d'informatica i ells segur que te diran els seus preus i si vols que te l'ha instalin sino en saps.

Bueno era d'esperar que no entenguesis moltes coses tambe sino ets d'aqui i no coneixes a la gent jeje pero bueno merci per entrar al meu blog igualment :)

Salut company!

Fubu ha dit...

Home si li dius a un tecnic que te faci arribar el cable de l'antena de la televisio a l'habitacio no crec que sigui molt problema home :P.

Molta sort en lo que fagis.

I gracies a tu per entrar al meu blog.

Salut amic.