diumenge, d’abril 23, 2006

Entrevista al Jordi Grau

Us fare cinc centims del Jordi, es un noi molt a la seva com ell ja sabra, un bon atleta com podreu observar a continuació, li agraden molt els cotxes ja que casi sempre esta parlant de cotxes i tambe els ordenadors per aixo anem junts a classe no? he pasat bons moments amb ell sobretot per la nit al meu carrer riguent un bon rato eh! tambe dir que potser gracies a ell tinc el carnet ja que ell em va convenser per tornar a l'autoscola ja que ens vam proposar de fer un pique a vere i vam pasar moltes tardes i nits fent testos i anant a l'autoscola i liant-la per alli a dintre ara nomes faltes tu que t'acabis de treure la practica i ja estara eh Grau!, aqui a continuació us deixo les següents preguntes que li he fet:

Perque t’agrade tant practicar el piragüisme, hi ha algun altre esport en la teva vida?

Nose, dels esports que he provat a sigut el que m'ha molat més i ames el que em va millor jeje ;-P, en el meu temps lliure tambe practico escalada i algun que altre partidet de futbol a castellcity ee toni ¡! xD jeje.

Una canço?
Dos, Todo (Pereza)
The Unforgiven (Metallica) em sembla que es diu Aixa ara no recordo ven be ¡!

Color preferit?

Verd i Blau

Quin repte et marques a la teva vida i perque?

Poder viure amb salut, i amb algun que altre caleret per anar tirant, aaa i lo més important el carnet de cotxe !! jeje I tambe consevar tots els amics i amigues que tinc que son els més ven parits de tot arreu !!

Algun record de quant erets petit?

Un dia a casa de la meva padrina a Arseguel, el meu cosi estava a l’escala de casa llegit un comic tot aficionat, i ami sol sem m’acudeix agafar una botella de 4 litres de suavitzant vernel i abocar-li tot per sobre, es a dir que el pobre va quedar com un barrufet.

Un lloc?

Un banc que hi havia a la plaça vella de santa magdalena que ara amb la construcció de la nova l’han tret. Llastima amb lo be que s'estaba a aquet banc ¡! jejeje

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:

Homeeee al primer de tots a tu ¡ per el catxo blog que t’has currat, que fer un blog es facil pero mantenir-lo i currartel com as fet tu es algo wapo, tambe aprofito per saludar a la que es pensa que ets policia (Sandra) jeje , a tota la penya de classe i a tots els amics i perque no, enemics que tinc per la seu. :)



---------------------------------------------------------------------------------

PD: He posat aquesta entrevista per 2 raons, una perque avui es Sant Jordi i ell es diu Jordi i la segona perque els que em seguiu diariament meu demanat més entrevistes, va per vosaltres.