dimecres, d’abril 12, 2006

De ruta

Eren les 21:00 i algo més que he arribat a casa i al cap de 5 minuts ja tenia el sopar a taula, mentres sopaba estaba parlant amb el meu pare i un dels temes que m'ha tret a estat d'anar a donar una volta amb cotxe en ben sopat i jo li he dit que prou (aixi esta content jeje). Doncs al acabar de sopar he agafat la "L" i hem anat a buscar el cotxe al garatge i el meu pare m'ha dit que vols que tel tregui jo? i jo li he dit que no feia falta que tard o d'hora el treuria jaja pero a estat facil a la primera pim pam a surtir del garatge aixi que ell ha pujat al cotxe i ja hem surtit del parking sense direcció, primer de tot he donat una petita volta per la Seu i despres m'he dirigit cap al parc del segre i al cruse dels bombers he decidit anar direcció Puigcerdà pero per el cap m'ha pasat anar direcció Adrall aixi que al final he agafat carretera i al Barri Sant Pere o sigui a un parell de KM com a molt d'aqui de la Seu hi havia un control de Mossos i com jo era l'unic cotxe que passaba en aquell moment doncs ja m'he imaginat desde lluny que em pararien i mira ves per on que m'han parat jajaja. He parat el cotxe i he baixat he obert la porta i m'ha dit el senyor agent no fa falta que baixi del cotxe tanqui la porta i obri la finestra (potser es pensaba que l'anaba a agredir xD ves a saber, amb lo bona persona que soc jo aix...) aixi que he baixat la finestra, m'han preguntat que on anaba? i jo els hi he contestat a donar una volta, m'ha tornat a preguntar que si erem d'aqui?, li he contestat que de tota la vida soc de la Seu aixi que tot seguit m'ha demanat els papers del cotxe, seguro i el meu permis de conduir on he procedit a donar-li tot lo que m'ha demanat (clar amb l'ajuda del meu pare perque jo dels papers del cotxe i del seguro jo no se on paraben xD) tot seguit m'ha dit el senyor agent que quant feia que tenia el carnet i jo li he contestat que no gaire i m'ha dit que tindria que portar la "L" posada i jo mateix li he contestat que ja l'ha portaba i ell m'ha dit que no estaba posada pero si que i era, aixi que abans de surtir del cotxe he tret el cap per la finestra i li he dit perdona que fa falta que em posi el chaleco? (no es broma no xD) i m'ha contestat que no feia falta, un cop a fora li he dit home val més preguntar-ho no? i l'altre agent ha dit que tambe m'has preguntat si feia falta portar la "L" amb un toc sarcastic i bueno momento sonrisa falta jeje i he colocat la L de nou i he tornat a pujar al vehicle on m'ha tornat els papers i m'ha dit que ja podiem seguir la nostra ruta. A la carretera de nou m'he posat i fins al camping d'Ardaix he anat on he fet un canvi de sentit i he tornat cap a la Seu on de tornada un parell de cotxes m'han deixat una mica ilumitat els ulls ja que portaben les llargues, cal dir que era el primer dia que surtia jo conduint de nit i he vist que era una nova experiencia prou bona, de nou he arribat al garatge i he aparcat el cotxe marxa endarrere i aqui a finalitzat la ruta agafant la L del darrere del vehicle.