dijous, de setembre 21, 2006

14 hores


Ahir dimecres vaig poder veure que estem molt ben acostumats tots, l’exemple clar va ser quant no podia entrar al meu compte personal de Messenger. Tot va començar al mati a les 10, vaig veure que el Messenger estava tancat i el vaig obrir i em deia que el servei no estava disponible, o vaig deixar com un estan arreglant alguna cosa, que i farem. Al migdia vaig seguir provant però res de res, vaig intentar entrar amb un altre compte de Messenger que tinc i en aquest si que podia entrar. Vaig estar parlant amb un amic i em va dir que proves d’entrar per via web al messenger i així o vaig fer, d’aquesta manera si que em deixava, però no era lo mateix ja que tenia tots els contactes desordenats (val que se qui es cadascú però no es lo mateix com dic). Les hores van anar passant, jo vaig sortir a fer la meva, vaig anar fins i tot Andorra ahir. Al arribar de nou a casa encara no podia entrar al meu compte així que em vaig dedicar a mirar alguna cosa a la televisió i a visitar forums. La sorpresa va arribar quant abans d’anar-me a estirar per veure en Buenafuente vaig intentar entra de nou al messenger i vaig veure que els ninos rodaven i rodaven i al final va aparèixer la llum i de cop ja vaig rebre uns quants privats que em deien que on m’havia posat jajaja (la gent em troba a faltar eh xD). Per això dic que estem massa ben acostumats, per que si fa la tira de temps que no tens problemes tant seriós amb una cosa, com es el messenger que ja el tens com una cosa més a l’ordenador, doncs ten adones que estem en un món ben acostumats. Visca les ànsies jeje.

Aqui podem veure el fallo que em va sortir: