dimecres, de setembre 27, 2006

Regal Moritz

Us enrecordeu de fa temps que gràcies a la Yaki i el Tete que em van enviar fotografies d'un dels cotxes de la Moritz que volta per Barcelona (Seat 600 - Moritz 600). Doncs ara tinc el plaer de tindre jo una replica d’aquest cotxe a escala 1/43, ja se que es molt petit i no es pot conduir però fa gràcia poder tindré una replica del cotxe. L’etiquetatge del cotxe no es el mateix però ja hi ha el detall per part de la gent de la Moritz. D’on l’he tret os deureu estar preguntat algun, doncs del Caprabo que amb un pack de 6 cerveses Moritz ti va de regal un cotxe d’aquestos. Aquí us poso algunes imatges perquè pugueu veure com es.

Fotografia del cotxe autentic



Fotografia del meu cotxe petit jeje





L’ha sorpresa també per part de la Moritz es la festa que monta el dia 1 d’octubre a les 12 del migdia a la seva fabrica. Es tracta del segona aperitiu popular i sembla que es gratuït per a tothom, a mes a mes hi ha un concert de l’Elèctrica Drama. Si ets de Barcelona no i faltis per la meva part si us plau, fes fotos i me les passes que les posarem aquí xD

1 comentari:

Fubu ha dit...

Estic enamorat d'aquesta marca de birra jajaja. Una mica acabat si que dec estar eh! gracies