dilluns, de setembre 25, 2006

F.C.Barcelona 1 - 1 Valencia

Un nou partit de lliga que enfrontava al Barcelona contra el València. Puc dir que vam anar a les 20h a buscar lloc a la Colonial per poder veure el partit que seria a les 21h, la sorpresa va ser per la meva part al cap de 10 minuts d’estar dintre del local, em venien blanquejos, en resum que m’estava marejant, perquè? Doncs no en tinc ni idea, li vaig demanar al meu cosi que em portes a casa ja que al final tenia por i tot de caure al terra ja que havia perdut una mica les forces i tot (Gràcies Culbert per portar-me a casa). Tornant al futbol, vaig mirar el partit aquí a casa, on el partit va estar molt be, jo crec que el Barcelona es mereixia un golet més ja que a la segona part va jugar molt molt be, això no vol dir que a la primera jugues malament sinó tot lo contrari. Un gran partit amb falta de gols.

Noticia de TVE-1



Noticia de TVC-3