dimarts, de setembre 05, 2006

Molta feina per res

Desprès de perdre moltes hores i anar a dormir tard barallant-me amb el Blog no he trobat solució per:
1.- Que entre les noticies i el menú no quedes en pegat
2.- Visió per la gent que te Firefox, Mozilla i algun altre navegador.
3.- Optimitzar la velocitat de la pagina, ja que anava molt lenta al carregar.
Per això he optat per posar de nou el disseny anterior, quant en trobi un altre que pugui estar be com aquest i que no porti tants problemes o si en porta que els pugui corregir jo mateix doncs o canviaré, de moment seguiré amb la imatge que em va fer crear el Blog des de un bon principi.

PD: Gràcies a tota la gent que em vau ajudar a trobar errades i que em vau donar la vostra opinió al respecte del nou disseny.

4 comentaris:

eskary ha dit...

Bieeeeeeeen ja puc entrar a la pagina i llegir amb el firefox!

IE s00x

Fubu ha dit...

Jajaja quina bestia, que el bill explorer va molt be tambe eh! pero bueno xD

eskary ha dit...

El bill explorer es un forat perque entrin cuques dolentes. Pero bueno si hi estas acostumat pos va força be, jo ara m'he acostumat al firefox, al principi es una mica extrany pero al final quan li pilles el truquillo inclus es mes comode.

Lo de molta feina per res, tampoc ho has de dir home, segur que has apres coses noves amb l'intent del nou disseny i jo de tu buscaria algun altre diseny tambe xulo i intentara tornar a posar-lo, fins i tot et recomano que fagis un weblog de proves per posar en marxa el nou disseny i si necesites ajut jo et dono un cop de ma home! x'D Agur wapo x'D

Aket any podriem anar a fer mal a comerç ens apuntem i ens presentem la primera setmana a fer caxondeo? x'D

Fubu ha dit...

Gracias per l'ajuda eskary :P
Jo de moment anire seguint amb el Bill explorer, a vere si algun dia tinc ganes i provo en firefox.
Respecte a lo del disseny aixi o faig jaja tinc un altre blog creat per anar fent proves jejeje.
He posat una imatge a sobre de tot per canviar una mica lo de l'entrada aixi ja agafa una altra forma de veure el blog.
A lo d'estudiar mmm de moment no gracies jajjajaja