dilluns, de setembre 25, 2006

Big-Ben - Gigi d'Agostino (2006)

Feia dies que o teníem pensat d’anar a la Big-Ben de festa, també sabíem que aquest dia i aniria en Gigi d’Agostino un gran DJ de la musica Dance Italiana. Doncs ens vam posar mans a l’obra, en principi teníem que anar 5 però la cosa va baixar a 3 (Una altra vegada serà Guti i Imma). Els 3 que vam anar vam ser el Xes, David i jo. Vam anar a sopar a Tàrrega a una pizzeria, que deu ni do si estava bona la pizza amb una massa molt prima però es podia degustar bastant be. Quant vam acabar de dinar vam seguir el nostre viatge direcció a Mollerussa que amb uns 25 minuts ja i vam ser. Al arribar ja ens vam dirigir cap al pàrking de la discoteca i així el David podria descansar una mica i amb el Xes vam fer una mica de “Botellon” lo que vam fer potser no es una cosa il•legal perquè per una ampolla jajaja. Amb el Xes tota l’estona fèiem bromes amb el tema que poséssim a la conversa. Aproximadament allà a fora va passar mitja hora llarga on a la 1 aproximadament vam entrar cap a dintre. L’entrada 12€ de preu, l’any passat costava 11€. Dintre de la discoteca, un gran ambient, es respirava que la nit seria agradable i així va ser. Ens vam trobar força gent de la Seu. Vàrem estar al davant de tot a sobre una tarima la majoria de la nit, així es podia fer fotografies al DJ i era un lloc on estàvem be. Puc estar content perquè vaig poder donar la ma al Gigi, llàstima que no em vaig poder tirar una fotografia amb ell, però un altre cop serà. La musica en general prou be, algunes cançons que no havia sentit mai que les poses i molt ben mesclat. Al acabar la nit vaig poder conèixer a 2 integrants de la pagina del Xikket que son el seu webmaster “Xikket” i la “Shineta” on vam estar parlant casi 2 hores a fora del pàrking. Un plaer gent.

PD: Faltava alguna que altra persona per vindré també però al final no van poder vindré (Les de Guissona).

Primer com he dit vam fer una mica de pre-escalfament a fora.



Aqui es pot veure el preu de l'entrada (Per cert de disseny la del any passat estava milloe).



Fotografia de la Big-Ben des de fora.



A l'interior el Xes i el David



L'ambient a la discoteca estava més que assegurat



Una foto amb el Toni



A la pantalla de l'escenara principal i anaven sortint coses escrites, com ara:



Amb la Laia d'Organya



Aqui en Gigi ja mans a l'obra



Amb el Xes

 

Van tirar les barretes aquestes lluminoses i aixi va quedar la discoteca

 

Jo amb les barretes



El Xes tambe amb 2 barretes



La foto més aprop que tinc al Gigi



I com he dit a l'hora de sortir vaig coneixer a gent de la pagina del Xikket, aqui estic amb la Shineta.