dilluns, de setembre 04, 2006

Nova visió

Aquesta passada nit em vaig estar barallant amb el Blog per mirar de treure alguna cosa de profit, buscant per internet a fòrums i altres pagines, al final vaig acabar deixant el Blog amb aquesta vista que podeu estar veient ara mateix. Es una prova, de moment la deixo tot el dia d’avui a ver si i puc retocar alguna cosa més (em fa més el pes el disseny l’anterior això que sigui dit). Lo bo del disseny aquest nou doncs que la he tingut que retocar bastant jo i al final ha quedat així.
Si em podeu anar donant la vostra opinió us agrairia, perquè val més 10 parells d’ulls que no només 1 parell :P gràcies.

Fallos: Entre les noticies que podeu llegir i el menu no hi ha separació, estic buscant com arreglar-ho.
Segon fallo, ni amb Mozilla ni Firefox s'acaba de veure del tot be el Blog.
Tercer fallo, tarde molt a carregar aquest nou disseny.

Primeres respostes:

Jo: Es diferent i de moment no i estic acostumat
Eskary: massa fashion tio x'D
Rosa: es ... molt diferent comparat abanss pero m'agrade.
Jordi: No es veu amb Firefox, be, al internet explorer es veu i es xulo... m'agrada,pero has de ferlo compatible.
Nandin: potser millor l'altre
Adria: joder, esta molt millor que abans
Mire: a mi m'agrada
David: ben parit
Pujan: ta wapa
Yakipe: OoOOH es bunissima!
Culbert: ta be
Miki-Campions: molt tunning, pero mole mole
Demien: amb el Mozilla no em funciona, tarde una mica a carregar i el canvi de disseny ja va b perque l'altre com que ja s'havie vist massa.
Pitus: a mi tampoc em funcione amb mozilla, amb l'internet explorer per aixo si, ben parit ben parit un cop carregat
Alba Calvo: queda mes professional, sembla mes serio i tot, jo el deixaria aixi, pq és més original, l'altre disseny de blog q tenies abans es el q te tothom.
Xavi-FCB: ben parit mes que abans, mole mole
Xenca: a mi personalment m'agrada mes el disseny del blog d'abans o bueno potser algo entre los vell i lo nou.
Grau: a mi amb el safari, sem veu de p.. mare, esta guapo i apart ja va be anar renovant !! xDD guai
locuta: el nou disseny esta be, però la lletra es molt petita i cansa al llegir... ha ha molt d'espai lateral... en la meva resolució... per firefox no tira... encara és una beta tons! jejeje a tope


3 comentaris:

eskary ha dit...

Canvia'l pero ya! aket disseny es una caca! x'D

Fubu ha dit...

Fem el que podem per tindrel ben arreglat perque tothom pugui estar content jajajja.

Fubu ha dit...

Gracies per l'ajuda gent ;)