dimarts, de desembre 27, 2005

Mini Terratremol, truca al 112 xD

A les 22:35 més o menys aqui a la Seu d'Urgell hi hagut una mini moguda de plaques tectoniques que diguem amb paraules claus o perque ens entenguem un mini terratremol de molt baixa densitat pero s'ha fet notar perque jo estaba tranquil aqui a l'ordenador i ho he notat i lo primer que he sentit a estat ho has notat que ho deia el meu pare, al cap de poc rato ja m'han començat a obrir privats la gent tambe diguetn si ho havia notat i esta clar que aqui la gent no ens estem d'osties perque jo almenys era el primer que havia notat en persona, tambe potser ni havia hagut algun mentres dormia havia sentit fa anys pero no res jo quant dormo no hi ha quin pari, aixi que despres de tot aquet mini susto m'he disposta a trucar al servei Meterologic de Catalunya pero ja estaba tancat i despres he trucat al 112 on una noia simpatica m'ha dit lo que havia pasat i que no hi havia hagut danys ni de persones ni danys en tota la ciutat aixi que podem estar tranquils perque de moment no s'espera que ni hagi cap més i que o estaben mirant a ver que podia ser i el que podria pasar si un cas ni tingues que haver algun altre pero de moment podem estar tranquils. Una nova experiencia a la meva vida xD

PD: M'informa una amiga (La Kim) que a uns 10 Kilometres de la Seu tambe s'ha fet notar.

No es fa esperar que la gent digui la seva al seu Messenger, aqui podeu veure uns clars exemples pocs minuts despres de lo que hagi pasat:
(Clica a sobre per fer-la més gran la fotografia)