divendres, de desembre 30, 2005

Una bona tarde

A les 15:30 aproximadament em va pasar a buscar el meu amic Xes i ja ens vam disposar a fer la ruta de reconeixement mentres explicabem anecdotes del dia anterior que jo vaig estar a Barcelona per veure el partit de Catalunya (Podrieu llegir la crònica eh! que em va costar lo seu de fer-la) i despres vam anar a buscar al meu cosi, pero ens va dir que pasesim al cap de 15 min que al final es van ampliar fins a 30 minuts!, despres de seva casa ens vam dirigir al bar tipic que sempre anem que es la Colonial a fer algun que altre beure, jo ja em vaig demanar un "Te de Mora" i al cap d'una hora d'estar allà m'en vaig demanar un altre, aquet cop un de Gers, cal dir que els 2 estan bunisims, vam estar com 2 hores allà a la colonial i ja casi es van fer les 20h de la nit i jo vaig anar a casa a buscar la motxilla per anar a jugar a futbol (Patxanga dels dijous) que per cert estrenaba unes botes noves de futbol que em vaig comprar a BCN. Ahir al futbol erem 9 persones, es van fer 2 equips un de 4 i l'altre de 5, cal destacar que tot el rato vam dominar els de 4 persones pero bueno anaba a ratos pq sino defensabem be doncs ens marcabem pero que si fara es una patxanga i es per anar a pasar el rato i fer algo d'esport no? aixi que vam acabar ben contents i cap a casa a les 21:25 i a les 21:40 cap al sopar de XintCat.