dimecres, de desembre 07, 2005

Ja en son 2

Ja son 2 mesos de Blog, han hagut moments que han pasat rapid i altres que han estat més lents en aquet periode, gracies de nou com he dit sempre a la gent que m'ha contestat les entrevistes, a la gent que visita cada dia, a la gent que posa comentaris, a la gent que em dona anims per aquet moment que estic pasant si no es una cosa es una altra, els protagonistes aqui sou vosaltres i no jo, jo faig el que puc perque us agradi la meva forma de pensar, lluitar... aixi que espero que pugui seguir més mesos endavant, ara intentarem arribar al tercer i ja parlare de nou, gracies.

1 comentari:

Fubu ha dit...

Esas Fans!!!! jijiji thanks for entrar aqui!
Silvia el foro ja verem si el faig pero mentres amb aixo dels comentaris anem fent jeje poc a poc.