dimarts, de desembre 27, 2005

Quines Festes

Porto uns dies que no actualitzo perque com ja molts sabreu estem de festes de Nadal i es per disfrutar-les sino es amb els amics doncs es amb la familia, per exmple l'altre dia vaig fer el dinar de Nadal ja que aqui a meva casa no el solem celebrar la nit i o fem per dinar o per exemple tenim per més tradició fer el dinar de Sant Esteve que fem a casa de la meva padrina, alli ens reunim tota la familia per part del meu pare i o celebrem amb un gran dinar, aquet cop erem 21 persones, en faltaben uns quants pero ja deu ni dor si erem gent per disfrutar d'un gran dinar familiar, cal destacar que sempre en aquets dinars veus a cosins i tiets que no veus molts cops durant l'any que viuen a fora, aixi que el fas amb més ilució que mai, tambe t'agradaria que hi hagues més gent en aquets dinars com els amics pero bueno tot no pot ser poc a poc per aixo ja tenim per exemple el dia de cap d'any que farem els amics a casa d'algun, demà vaig a Barcelona a veure la selecció Catalana de futbol que juguen al Camp Nou contra Paraguai i esperem que ens o pasem molt be, ja us explicare, aixi que ja sabeu si no estic molt per aqui es que estic una mica liat amb les vacances o sigui fent una mica el piltrafa i disfrutan-les. Bones Festes de nou a tots/es.