dissabte, de desembre 10, 2005

Sorpresa

Avui al mitgdia al voltant de les 15h mes o menos he rebut una perduda d'un numero que no tenia ja que ara mateix no tinc el meu Siemens sl65 ja que s'ha mort jaja pero bueno el portarem arreglar ja que encara te garantia, pero bueno aquet no es el cas ja que al cap d'un rato he rebut un sms de una persona que no m'esperaba i m'ha fet molta ilució, es tracta de la Nuria de Guissona aquesta noia la vaig coneixer una nit a la Wai-Kiki i desde llavorens que parlem per el MSN, es una noia molt simpatica, tambe te una amiga que tambe vaig coneixer que es diu Anna pero avui no ha vingut aqui adalt, la Nuria viu a guissona pero passa molts dies a Oliana i avui ha pujat amb l'equip de basquet de Balaguer i m'ha dit a ver si podia anar al poliesportiu que estaba allà sola mirant el basquet i jo com no tenia res a fer doncs hi he anat aixi la coneixeria de dia i aixi a estat, ella estaba allà asentada adalt de tot de la grada allà suleta i m'he asentat al seu costat i hem estat casi una horeta alli mirant el partit i parlant de batalletes ja que tampoc no ens tenim que explicar moltes coses ja que parlem per el MSN bastant, aixi que avui m'ha alegrat el dia aquesta noi, un plaer veuret de dia Nuria i en persona, ens veiem aviat no?
PD: Visca el Sedis eh! que us hem guanyat jejeje.