divendres, de desembre 30, 2005

Sopar de XintCAT


Ja fa uns dies endarrera hem van enviar un mail diguent si m'anaba be per fer el sopar de Nadal de XintCAT i jo vaig contestar clarament que si, a partir d'aqui la gent va anar contestant fins a 6 persones, el lloc on voliem anar era Cal Ignasi pero estaba ple i no i cabiem aixi que vam decidir d'anar al Parador d'aqui de la Seu, cal dir que per menjar no hi havia estat, nomes hi vaig estar amb l'Adriana per el dia del Ball Cerdà i ja esta, al Sopar erem el Guti, Rafa, Xus, Jordi, Eskary i jo. Ens van posar a una taula al fondo i a la zona de fumadors mmm pq no ni havia més sino... Ens vam demanar el Menu que costaba 25€ i de veritat no perque sigui el menu i lo més economic pero es que val molt la pena ja que de primer plat tens Buffet lliure saps i pots repetir tantes vegades com vols i tens moltes coses per triar, desde sopa, pasta, gambes, embutits i deribats, pop i moltes més coses, el segon plat els i tens que demanar, jo vaig demanar un llom que estaba molt molt bo, de postres tambe tenies el buffet i sino o demanabes tal com vam fer, una bona crema catalana que no em va acabar de fer el pes i del buffet vaig agafar un tiramisu crec que es diu, per beure doncs vi i aigua i per rematar la nit un Bon te de Zeilang o algo aixi no se, al final el sopar va pujar a 31€ deu ni dor pero bueno un cop a l'any no fa mal, cal dir que ens debien veure la cara de castellans perque ens van portar la carta en castellà i en català en tenien pero bueno... aixi anem. Vam ser els ultims en marxar amb un marxe de 20 minuts respecte als ultims, els pobres cambrers ja debien treure les dents xD