divendres, de desembre 16, 2005

Resum

Ahir a la tarde vaig anar a Andorra amb el meu cosi a portar el mobil perque el portin a la fabrica ja que no funcionaba gaire be per no dir que no funcionabe, el vaig portar a l'Escale, vaig fer la prova de demanar un mobil de recanvi o sigui de mentres que no tinc l'altre que m'hen deixesin un ells i em van dir que si pero segons lo que va dir, doncs no ni tenia en stock dels 12 que solen tenir... el meu cosi ja o va dir que aixo o diuen per dir i aixi queden be amb els clients.
Despres de l'Escale vam anar al Sant Eloi a comprar algunes coses, jo vaig aprofitar i vaig comprar una botella de Cava (Freixenet, jo no faig boikot xD) per l'autoscola per celebrar despres de tant temps doncs que m'hagi tret la teorica es mereix un brindis... despres vam baixar cap a la Seu de nou.
A les 20h ja tornaba a estar disponible com els dijous anteriors per fer una patxanga amb els amics, ahir erem 10! un 5 contra 5, va estar prou be i ens vam distreure una horeta. Cal destacar que va vindre l'Ivan Spain jeje que tambe feie molts dies que deia que vindria i no podia vindre, tampoc no i podien faltar la parella de cracks dels Toledos i el Culbert. Despres del partidet em vaig dirigir cap a l'autoscola pero estaba tancada... doncs no vaig poder celebrar lo de la teorica i avui divendres tambe esta tancada aixi que tindrem que esperar per el dilluns jeje. A la nit volia veure algun video aqui al PC i quina cosa millor que "Los 4400", la serie que van fer a antena3 l'altre dia, esta molt interesant, de moment nomes he pogut veure el primer capitul (pujan que tenim mono del segon eh! jeje) i no res que tindrem que esperar a que el posin per aqui a Internet jeje.
Avui a estat un dia intens i distret al MicroSeu ja que hem montat una Taula amb l'Abel, ahir jo vaig montar tambe un Triangle a lo gran de cartro que em va costar prou perque les instruccions no venien gaire ben explicades pero bueno, la taula be be a la primera ens ha surtit i la majoria de la gent d'allà deien que no o fariem pero si jiji. He portat a esmorzar a l'Abel al Bar Ingredients, deu ni dor si hem esmorzat be allà (us el recomano), i lo tipic tambe que hem fet algun que altre PC de reparacio i de montar de nous. Despres classe a la tarde 4 horetes de no res que han pasat una mica lentes ja que estaba una mica apagat per falta de hores de son pero bueno mica en mica m'he despejat. Ara a la tarde hem anat a fer uns billars al Drac and Caliu i cap a casa a sopar i cap a Andorra al cinema... ja us contare.
Bona nit!