dijous, de desembre 01, 2005

Aquets dies...

Aquets 2 ultims dies han sigut més o menys monotoms, per aixo no he posat res al blog d'eplicació. Cal destacar que ahir per el msn tambe vaig trobar una altra persona que feia tambe uns quants dies que no parlaba i em va alegrar bastant (Pero tranqui que em vas alegrar més tu...) A l'insti tot segueix igual ara estem per el PHP poc a poc ja que ni a molts que els i costa i u tenen que explicar un parell de vegades pero bueno ara arrai que fem les classes de SI i BD a la mateixa aula que si esta super be ja que a la nostra aula no hi ha calefa neng jeje i semblem uns morts de lo fred que estem. El tema de la teorica del carnet de conduir doncs anem fent poc a poc marcant el ritme de 4 o 5 testos de mitjana cada dia, ja que ens hem marcat el ritme amb el Grau doncs no podem baixar d'aquetes estadistiques sino sens fara nadal i ja no voldrem fer res més perque les vacances son les vacances gent i aixo tothom o sap que son per fer el gos jeje. Venga que espero que dintre de poc pugui portar algun que altre cotxe i ja treguerme aquet mal de cap de sobre que fa molts anys que segueix. Les practiques de micro-seu doncs de moment van molt be tret d'un fallo que he tingut avui i espero que es pugui arreglar eh Abel aixx gracies al Pujan espero que no pasi res, pero en resum va molt be ja que em pasen volant i he apres molt més de lo que sabia i aixo jo crec que es positiu. Bueno ara anem preparant el finde ja que dema es divendres i ja es aquet a la volta de la cantonada i amb aquet fred que fa doncs ens tindrem que abrigar molt més. Salut gent.