diumenge, de desembre 18, 2005

Dissabte

El dissabte va estar prou be ja que vaig dormir fins la 13:30h jeje (vaya gos estic fet eh) estaba molt cansat de durant la setmana. Vam quedar amb els amics a les 15:25h per anar a jugar a futbol a Castellciutat com cada dissabte (ja feia uns quants dissabtes que tampoc no i anabem) vam ser 7 persones pero va estar prou be el partidet, despres de jugar casi 2 hores vam plegar i ja vam anar a recuperar forçes fent un Beure a Cal Peret, alli parlant parlant amb el Gerard vam decidir de fer un sopar a la nit i pensant on podiem anar vam dir que podriem anar a l'Orient i aixi va ser, de pas vam dir que ens posesin d'avant de la tele per poder veure el partidet el Barça (no falle eh xD) durant el Partit&Sopar vam riure bastant amb la gent del davant de la nostra taula, el Josi es va enrotllar i ens va regalar uns quants xupitos, ja vam surtir contentillos d'alli. Al Bar la Via vam anar a parar a fer un altre combinat i el home d'alli ja em va dir que jo el finde pasat vaig deixar a pagar 2 Gerres de Birra i jo feia com mitg any que no i anaba... com esta la gent deu meu, despres vam anar a donar una volta i cap al Caliu amb el Xes a jugar un parell de partidetes al billar i despres al futbolin i ja d'alli vam anar cap a l'eneas a fer una birreta tipica i un futbolin tambe i ja casi vam matar la nit alli pero despres vam decidir d'anar cap a la Murga, al principi quant i vam arribar que per cert ens van donar un regal (un porta cd's) doncs estaba molt buit pero mica en mica es va anar emplenant fins fer una imatge més digna i aixi va anar la nit, despres de tot aixo cap al llit.