diumenge, de desembre 04, 2005

Nit de desfase i sorpreses

La nit del dissabte va començar a les 22:00h a l'Orient, anaba a celebrar el cumpleanys de la Silvia com vaig dir, al sopar erem unes 15 persones (o dic de cap xD), el sopar va ser de tapes com es habitual a l'Orient (porto 3 setmanes consecutives anant a sopar allà a l'Orient) i de beure aigua i lambrusco per anar calentant els motors, amb la mari i el culbert li vam fer un regal a la Silvia, consistia d'una bufanda, gorro, guants i uns mitjons molt fashions que no va tardar a posarsels (mentres obria el regal em van dir que les seves amigues durant 2 anys seguits li van regalar el mateix :() pero bueno l'intencio i era almenys amb el regal jeje. Durant el Sopar hi havia la tele i mirabem el partit de futbol Atletico de Madrid contra el Athletic de Bilbao i al ultim segon com aquell que diu del temps afegit el Bilbao va marcar buaa quin txou al bar jeje AUPA BILBAO!. Despres de l'Orient vam anar a fer botellon del bo amb aquet fred si si era impresionant fins que no es pillaba una mica el puntillo no pasaba el fred i encara aixi el senties a pasar (Gracies Silvia per el detall d'una Botella de Whisky Peach pel nene ), l'aventura de la nit acababa de començar alli al botellon perque erem com 15 persones i de cop erem 25i al final nomes ens vam quedar 7 persones alli intentant fer jocs pero no ens en surtia cap, despres del botellon vam anar baixant cap a la zona de pubs pero per el cami va ser molt distret quant ens vam trobar un sky i la van començar a liar les nenes (Adri and Marta) aquet parell vaya 2 sobre un sky per sobre el gel jajaja vaya amorrades, pero la imatge abans d'arribar al l'Eneas va ser a Santa Magdalena quant l'Adriana es va tirar per el tubogan mitg asentada i surtia volant al arribar abaix jajaja quina artista, quins farts de riure (La paraula de la nit va ser "Nana Anarko-Punk", li va molar tant la paraula que aqui queda dita :P), estabem apunt d'arribar a l'Eneas de nou i toma sorpresa la Monterilla que feia molt de temps que tampoc no veia (Quedes saludada, ella es una fan de la meva pagina, sempre m'ho diu) alla ens vam quedar un ratet i la van liar de new les nenes pujanse al camio de la basura perque les portesin a donar una volta jajajaja que bo, lo ultim que ens faltaba era troban-se una pilota de futbol, ja us podeu imaginar lo demes tot el rato jugant a futbol alla com cosacos, de repent em va vindre l'eskary i jo pensaba que estaba jugant amb mi a futbol pero el que volia ell era que anes un segon amb ell, va ser girarme i la primera sorpresa de la nit el "Donovan" un vell amic que feia molt temps que no veia (Una forta abraçada Nanu) em van presentar a la seva novia tambe, espero que te vagi tot be per alli a lloret. Ahir a la nit a la zona del ghetto (Estola and Eneas) hi havia bastanta gent, raro de la Seu eh eskary!. Van arribar les 3 i algo i ja ens vam dirigir cap a la Murga amb alguns integrants del sopar vam anar pujant com podiam jaja (Una altra imatge de la nit la Nana estirada a terra i jo veig que venen els mossos i m'estiro al seu costat en plan que estem mitg morts per alli a terra, no van parar grr nitos xD) bueno la nostra marxa va seguir amb carreres per aqui carreres per alli i al final arribem a la Murga, em vaig trobar un barret de papanoel i ja teniem un Toni papanoel jaja la gent deia on anaba tant aviat celebrant les coses, tipic. A la Murga em vaig trobar una altra persona que feia molt de temps que tampoc no veia la "Bet" de BCN oo quina noia més simpatica (ja te pasare les fotos Bet!!) i no res que ahir la Murga estaba super cargada de gent... deura ser que la majoria deuen fer festa tota la setmana o que? bueno no se pero va molar molt la nit d'ahir buaa quina liada a la Tarima i una bona sesio de musica, arrai que su curra aquell DJ. Ja desde la Murga vaig baixar cap a casa sense res a destacar ja que l'ambient s'havia apagat. I aixi a sigut aqueta nit pasada, deu ni dor.


PD: Em descuido moltes coses com sempre pero es que la meva memoria no arriba per tant ja sabeu, quedeu tots saludats els quins em vau veure ahir a la nit :)

5 comentaris:

eskary ha dit...

Tio encara no ho puc llegir perque estic de resaca... pero nomes miran per sobre i veure tantes linies, hem fa pensar, com collons pots tenir tanta memoria? Si jo amb 4 linies podria descriure la nit de ahir...

Fubu ha dit...

jajajajaja estas boig tiu, doncs mira tinc que guardar memoria per apuntar per aqui noi, pero fem el q podem ara en serio, encara gracies que men recordo no? xD sino si q ja estaria una mica chungo :) Salut

Mkvenneth ha dit...

jeje toni, thas descuidat ke et vas kaure a les escales de la murga...xDD just kuan vai pasar amb el kotxe vam veure un pavo amb gorro de papa noel ke es fotia un meco a les escales.. aixi ke deuries ser tu xDDD

Fubu ha dit...

No pas, pq el gorro despres de la Murga ja el vaig donar a una noia jajaja i no se que en va fer, jo nomes el vaig portar per a dintre i ja esta. Ves a saber qui era. Salut Arni i thanks per posar algun comentari que jo se que ja entrabes pero mola que deixis senyal. :)

Fubu ha dit...

Silvia!!!!! jajaja q boo vaya vaya es te que repetir aixo perque va molar molt molt mu vaig pasar molt be. Un 10 per el teu cumpleanys ;)