dijous, de desembre 15, 2005

I no es coincidencia no...

Doncs senyors i senyores ja la tinc la teorica!!!!!! despres de 4 anys d'apuntat a l'autoscola i amb grans alts i baixons de ara i vaig ara o deixo per una cosa i sino per una altra doncs al final com vaig dir mi vaig posar en serio i crec que a valgut la pena lo mes chungo que es la teorica que es lo d'estudiar jeje que no es lo meu i gracies a Deu si si a Deu he aprobat :P. Ara us explicare algunes anecdotes del dia:
1.- El numero 13, l'altre dia ens en reiem d'aquet numero pero avui jo men alegrat molt perque el veia per tot arreu, que em preguntaben l'hora doncs era menos 13 minuts, he tingut problemes amb la pregunta numero 13 del test, ahir vaig fer 13 testos, avui al arribar a casa m'he trobat 13 privats del MSN i alguna altra més m'hen a pasat pero ara no recordo i no es conya :)
2.- Qui diu que resar no va be? Doncs no se... perque jo abans del examen he fet un pare nostre jejeje i m'ha anat prou be, gracies per resar per mi Alba jejeje.
3.- El meu cosi tenia el presentiment que aprovaria i mira...

Ara falta la practica que ja començare a surtir per la Seu amb el Cotxe i ja sabeu ja posare l'horari perque aixi us quedeu a casa jeje.

¡No Corras NENG!

3 comentaris:

Fubu ha dit...

jejejeje thanks eskary a ver ara be la practica que jo no en tinc ni idea tampoc jejeje pero bueno es pillar la practica el mateix nom o diu :) WOK powa!!!!!!!!!!!!!!!

eskary ha dit...

oleee oleeee felicitats payu!!!! ara no te confies neng, ke la practica tambe es xunguis de molinguis. pero tu endavant tiu que aquet istiu hem portaras a la wai-kiki conduint fijo x'D

eskary ha dit...

Si el toni s'ho ha tret, qualsevol pot. O era... Si jo m'ho he tret ho pot fer qualsevol? Poder si haha